Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Swedish K750 / W800 Thread
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Swedish K750 / W800 Thread Bookmark topic
Page <  12

frav Posts: 5

Hej!

Ja då är man innehavare av en W800i. Trevlig mackapär det där.

Någon som vet var man kan köpa sådana där "telefon kondomer" till W800i? Jag hade ett sådant genomskinligt silikonfordral till min T68i, vilket var suveränt bra då det sparade telefonen från diverse repor/skador.

[ This Message was edited by: frav on 2005-10-13 19:58 ]
--
Posted: 2005-10-13 20:55:32
Edit : Quote

Silvetisson Posts: 4

Tja jag har en k750, men har en liten problem med joyst. den reagerar inte som den ska, kan det va mjukvaran som spökar, eller måste jag lämna in den tro..........

Har ingen haft samma problem jag har haft min i snart 6 månader.... och har aldrig uppdaterad mjukvaran..
--
Posted: 2005-10-19 15:40:45

kson Posts: 2

Jag har problem med firmwaren (efter uppdatering med SEUS) precis som de flesta andra. Att den inte klarar av att skriva filer över usb märker jag inte av för jag har en usb2 minnesläsare men bakgrundssuset när jag lyssnar på mp3 är sååå irriterande.

Jag köpte telefonen på the phonehouse och funderar nu på att gå och lämna in den på service. Är det någon som gjort samma sak eller liknande och vet hur lång tid det skulle ta och om det hjälper?

/Martin
--
Posted: 2005-11-03 14:38:47
Page <  12

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home