Esato Mobile
Sony Ericsson / Sony : General : Dementi - T68 kan absolut inte bytas mot T68i!
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Sony Ericsson / Sony > General > Dementi - T68 kan absolut inte bytas mot T68i! Bookmark topic
Page <  1234>

Freddy Posts: 40

Tänk om MMS sw redan hade varit implementerad jävlar vad lite inlägg det hade funnits på ESATO

Den kommer.....(tror jag).
--
Posted: 2002-03-17 09:19:00
Edit : Quote

CyberVisitor Posts: > 500

Megapolaren: Att reklamera inom skälig tid har en vidare mening än vad lydelsen först gör gällande. När Ericsson släpper en produkt med den egenskap som utfästs för T-68, då innebär det att produkten är fel. Jag har svårt att se dina invändningar framgångsrika rent processuellt sett. Man får se till det enskilda fallet, inte enbart blint se på paragrafer bokstavligt. This post was posted from a T68
--
Posted: 2002-03-17 10:10:00

mrNoodles Posts: > 500

>>Megapolaren
Skulle däremot ta betalt för att uppgradera den så är det helt uppåt väggarna galet, för är det nåt de har lovat så är att de ska vara KOSTNADSFRITT, men visst de har aldrig sagt när. Men håller du inte med om att om de bärjar sälja T68i med MMS mjukvaran och inte uppgraderar våran emd hänvisning til att operatörerna inte stödjer det så är det lite "sjukt" och man kanske borde protestera om så blir fallet?

Oavsett paragrafer mm!
--
Posted: 2002-03-17 10:27:00

yoggi Posts: 25

Personligen skulle jag klara mig att dom erbjöd ett litet uppgraderings paket eventuällt. Ett där dom byter skalet och löder på Blå dioder bakom knappsatsen. så att det ser ut som en T68i. Okej. batteriket kanske vore lite väl dyrt att byta hoss alla till ett vitt. Men att alla får nya skal och dioder kan inte vara alt för dyrt.
--
Posted: 2002-03-17 10:30:00

megapolaren Posts: 27

Borttaget//

[ This Message was edited by: megapolaren on 2005-10-13 18:30 ]
--
Posted: 2002-03-17 10:51:00

Borttaget//

[ This Message was edited by: megapolaren on 2005-10-13 18:30 ]
--
Posted: 2002-03-17 11:02:00

insulin Posts: 14

megapolaren,

du läste tydligen inte mitt inlägg. SE har afficher och reklam material med T68 & MMS. Bara för att du inte sett det så.. Jag ska scanna in en av dom till veckan..

Men som jag sa i ett tidgare inlägg, tror INTE att vi kommer att få byta ändå...
--
Posted: 2002-03-17 11:30:00

Borttaget//

[ This Message was edited by: megapolaren on 2005-10-13 18:31 ]
--
Posted: 2002-03-17 11:56:00

insulin Posts: 14

Vad du tjatar om prototyper. SE trycker inte upp reklam material för prototyper och ställer ut i butiker. Du verkar ju ha bestämt dig för att det inte finns något material...

ja ja..
--
Posted: 2002-03-17 12:10:00

fimpiel Posts: 132

Jag tror inte att någon av oss här kan avgöra detta, men jag måste bara få säga att jag skulle aldrig få för mig att reklamera min telefon med argumentet att "hoppsan det fanns visst inte mms i denna när jag köpte den, det trodde jag " Utan i såfall så är det faktumet att T68m faktiskt har lanserat som den telefon som kommer att ha mms först på marknaden, och även om det inte fanns i telefonen vid köp, så skulle telefonen uppgraderas gratis så fort uppgraderingen finns tillgänglig och mms stöds i näten. Risken med en sådan marknadsföring är ju att någon annan tillverkare hinner släppa en telefon innan, som har mms. Det tycker jag kan vara ok, vi lever i en snabb it-värld, dessutom är det inte hela världen om det hade kommit en Nokia med mms först. Men nu till det som är irriterande, och det är att nu släpper T68i, som kommer att ha mms. Det må vara samma telefon hårdvarumässigt inuti, men skillnaderna finns ju, och den har mms. Dessutom slutar tillverkningen av T68m, vilket bekräftar att T68i är en NY telefon. Så, jag vill ha mms uppgraderingen när T68i finns i butik, annars tycker jag att lurar sig själv och oss.

PS. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om mms eller nya sätt att pynta menyer och skicka bilder hit och dit, men jag är prylbög. Dessutom hatar jag att bli lurad, även om det bara handlar om något så patetiskt som att få något som man inte ens kan använda. Sist men mest, allt ovan är vad jag tror och tycker, inte råfakta. Så det så.

Min signature säger allt egentligen...
--
Posted: 2002-03-17 13:16:00
Page <  1234>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home