>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
General
> "Skälig tid.."?
Bookmark topic
F'låt Dr Snuggles. Jag visste inte.
--
Posted: 2002-03-22 14:16:00
Edit :
>>Dr.Snuggles
Ja jobbar på ERA (eller ja nu har ju hela sk*ten bytt namn till Ericsson AB) på NPI i Gävle. Det tillverkas "kort" till kommande 3G nät där. Så jag har ingenting med telefonerna att göra
--
Posted: 2002-03-23 10:13:00
Edit :
Snuggles!
Skrik! Kräv en ny telefon! jag har varit i samma situation, och jag fick ett presentkort på 500 kr och telefonen omgående utbytt när jag blev arg. Hota med att anmäla till Konsumentombudsmannen. Fyra veckor är INTE skälig tid - särskilt inte om de lovat något annat! Stå på dig, du har rätt!
--
Posted: 2002-03-23 10:45:00
Edit :
fifey::
-Ingen fara!
mrNoodles::
-Jag kände nästan på mig att du var Gävlebo. Själv är jag en f.d Gävlebo och ERA-anställd.
socarb::
-Tack för Ditt stöd! Jag påbörjar kampen på måndag!
[ This Message was edited by: Dr. Snuggles on 2002-03-23 12:32 ]
--
Posted: 2002-03-23 12:30:00
Edit :
>>Dr. Snuggles
Var på ERA jobbade du? Jag e faktiskt inte Gävlebo

Jag pendlar dagligen från Dalarna. Och har 4skift kvar som anställd på ERA, sen e det omställningsprojekt för hela slanten
--
Posted: 2002-03-23 12:51:00
Edit :
mrNoodles::
-Aha, ja, det har juh varit en del nedskärningar i Gävle. Många jag känner har tyvärr drabbats. Hoppas att omställningsprojektet ger något bara!
Själv jobbade jag på NPC GSM på Utmarken i Gävle. Jobbar numera på EAB i Sthlm och har iaf hittills lyckats hålla mig kvar.. får se hur länge bara?!
Ha det bra, grabben!
--
Posted: 2002-03-24 12:04:00
Edit :
Ja på sikt ska man nog kunna hitta något bra, men nu ska ja ha "sommarlov"
Vi har fått upp några killar från utmarken nu, samt att jag bodde ihop med 2 andra som jobbade på CCLet som tjänstemän, FC´t och den andra var nå Kvalitetsaktigt.
Men ja tror inte de ser ljust ut för Gävle på kort sikt
--
Posted: 2002-03-24 12:13:00
Edit :
Vill härmed tacka för Ert stöd!
Har idag fått 1 st ny T68i från butiken.. efter att ha varit i kontakt med butikskedjans huvudkontor.
Skam den som ger sig..
--
Posted: 2002-03-25 19:13:00
Edit :
New Topic
Reply