Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Free MMS for Norwegians with Chess!
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Free MMS for Norwegians with Chess! Bookmark topic
Page <  12

Ingunn Posts: 0

Chess, Telenor og Netcom gir gratis mms i august. Etter gratisperioden går alle så vidt jeg vet tilbake til å ta 5 kr pr mms.

Jeg har hatt en del problemer med at meldingene ikke kommer fram, eller kommer bare delvis fram slik at de ikke kan åpnes (chess). Sikkert på grunn av stor pågang i gratisperioden, men på denne måten verver de jo ikke så mange nye mms-avhengige kunder..
--
Posted: 2003-08-16 12:48:40
Edit : Quote

BS'n Posts: 67

hvis du tenker som ikke jeg gjorde
så er det så stor tafikk i mms som det aldri har vært før. så du må regne med at mms'ene dine ikke alltid kommer frem. spesielt om du sender fra telenor og sender til netcom og omvent.
jeg bruker faktisk ikke så mye mms.

og foresten er www.amobil.no en drit kul side.
er der nesten hver dag

med vennelig hilsen
Magnus Berg S.....
--
Posted: 2003-08-16 13:01:11

tamtamm Posts: 11

Gratis MMS ut oktober
Både Netcom og Telenor har bestemt seg for å la kundene sine sende gratis meldinger i to måneder til, og lover dessuten å halvere prisen for hver sendte melding.

_tamtamm
--
Posted: 2003-08-26 14:18:00

BS'n Posts: 67

hmm. det har jeg faktiskt hørt.
men halla du. du var ny her. får håpe du trives i dette kjedelige paradiset......... men det var jo bare forde at det har vært ferie og sån det........ bare sån at du vet det.......
--
Posted: 2003-08-26 16:24:44
Page <  12

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home