Esato Mobile
Sony Ericsson / Sony : General : Noen telenor brukere her som har fått MMS til å fungere??
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Sony Ericsson / Sony > General > Noen telenor brukere her som har fått MMS til å fungere?? Bookmark topic
Page <  12

Zand Posts: 242

TeleSaint:

Nomade support doesn´t exist any more. They used to have 09300. 91500300 has always been the number to Data support. I called them and the guy I spoke to said they could not send MMS either. He also said that they are trying to fixs their MMS server and so on...

and johanch:

The reason most people are faithful to Telenor is that they have a better customer service. They are open 24/7. I had NetCom for a little while. When I sent a sms, there were always delays. All my friends that have NetCom have the same problem.

www.mobiles.no

[ This Message was edited by: Zand on 2002-04-24 22:19 ]
--
Posted: 2002-04-24 22:15:00
Edit : Quote

johanch Posts: > 500

nosxifaf:

If you want to "control" your expences with a regular amount of money every month, you should try youngTALK. I think it's 200 NOK pr/month, and that includes 30 free SMS.
--
Posted: 2002-04-24 22:18:00

tic Posts: 75

But i am not sure if GPRS data is available with young talk. I don't think you can send sms or call when you're in foreign countries either...
--
Posted: 2002-04-24 23:59:00

skjalg Posts: > 500

Zand - passordet skulle visst være det samme som jeg bruker på telenormobil.no for å logge meg på mine sider.. så det er det jeg har prøvd! Han jeg snakket med sa også at de har fått til å sende MMS med en telefon på jobben EN gang.. så det er nok ikke bare kundene som sliter med å sende MMS

laffen - jeg skulle tro at det med 47950 bare er ett eksempel på starten på ett telenor mobil nummer, da mange nummer starter med 950 (+landskode)
Han jeg snakket med var ganske sikker i sin sak på at man skulle bruke passordet fra "mine sider"
Sendte forøvrig inn den mmst68 meldingen på søndag, har ikke fått noe annet enn en kvittering på at de har mottatt meldingen.
Han fyren jeg snakket med sa også at det bare var og følge oppsettet, så skulle MMS fungere om serveren hos telenor bare ville fungere!
Og du har nok rett i at det skal være .wml på den url`n! virker veldig logisk iallefall!

ja, og forøvrig kommer jeg nok alltid til å holde meg til telenor, ettersom jeg har brukt dem i 6 år, har aldri hatt problemer med dem som de ikke har kunnet løse på overkommelig tid, supporten er alltid åpen, og jeg syntes de gjør en meget bra jobb! De er tross alt først i europa med MMS, selv om den ikke fungerer akkurat ennå..
Telenor er riktig nok noen sleske jævler, men det er nok alle de andre mobil-selskapene og
--
Posted: 2002-04-25 00:05:00

laffen Posts: > 500

>Zand

Det jeg ville påpeke var at jeg fikk samme mail fra support som deg, men i min mail var brukernavn uten 47, og filendingen sluttet på .wml
--
Posted: 2002-04-25 01:38:00

skjalg Posts: > 500

men du har heller ikke fått det til å fungere laffen?
har mailet telenor igjen igår kveld, får satse på at jeg får noen vettige svar tilbake!
--
Posted: 2002-04-25 07:32:00

laffen Posts: > 500

Vel. Jeg hadde en T68i til låns et par dager. Måtte levere den tilbake slik at jeg ikke fikk testet det skikkelig. En ny T68i er imidlertid på vei i posten nå Forhåpentligvis har jeg fått den før helgen.
--
Posted: 2002-04-25 13:54:00

EricSony Posts: 72

Har sendt mms EN gang, men så var det slutt.Fikk tilsendt et oppsett hvor det stod at det skulle være .vml og ikke .wml på slutten.Men som Telenor sier,vi får det ikke helt til vi heller.Hadde visstnok vært en oppgradering på fredag,og systemet var ikke "friskmeldt " etter dette.Typisk hvis det virker etter 1.mai.....
--
Posted: 2002-04-25 15:56:00
Page <  12

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home