Esato Mobile
Sony Ericsson / Sony : General : Sendt MMS
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Sony Ericsson / Sony > General > Sendt MMS Bookmark topic
Page <  1234>

Zand Posts: 242

HAR FÅTT SENDT MMS!!! Hipp hipp hurra

--
Posted: 2002-04-26 17:16:00
Edit : Quote

skjalg Posts: > 500

Har dere "47mobilnr" som brukernavn og passord på oppsettene deres for MMS? Dere laget oppsettet selv vel? eller fikk dere tilsendt alt via SMS? Jeg får det fremdeles ikke til å fungere

Mitt nr: 91777953 om noen vil prøve og sende meg noe
--
Posted: 2002-04-26 19:08:00

regner med at du har fått samme oppsettet som meg,

·· Legg der etter inn Chg homepage address: http://
212.17.131.44:8080/index.vml

på den biten der, skal det være .wml eller .vml???

og passord/brukernavn er vel 4791777953 (mitt mobilnr) iallefall det de sa hos telenor

Funker faen ikke

E-post leseren min funker heller ikke, sonyericsson prøvde ett standard oppsett på den og de fikk det heller ikke til, så de mente telefonen måtte være defekt, og siden det er under en uke siden jeg kjøpte den kan jeg få byttet den i en NY (7 dager forpakning garanti ellerno) Så det er jo mulig at fordi epostleseren ikke funker, så er MMS-leseren også defekt. Skal få byttet på mandag
Men har noen andre hørt om den 7 dager forpakning garanti greia?
--
Posted: 2002-04-26 19:30:00

tcp/ip Posts: 44

hmm?? all the operators are sooo damn afraid of all these new services eg wap,gprs,mms!! if they overcharge them it will never be a success!!
i personally would not send many mms if its gonna cost so damn much!!
--
Posted: 2002-04-26 19:30:00

Epostleseren i R2B014 (den første SW på T68i) virker ikke. I den nye softwaren R2B025 virker den bra! Har hatt samme problem.

Når det gjelder MMS så er bruker navn 47 og passord . Dvs kun 47 foran nummer som brukernavn.
--
Posted: 2002-04-26 22:51:00

Og skjalg:

Det er nok ikke telefonen det er noe galt med siden MMS ikke fungerer. Det er nettet som ikke er stabilt. Majoriteten av de med T68i som vil sende MMS har nok ikke fått det til...

Regner med at de som vil sende MMS allerede har sendt MMST68 til 1999. Dette må gjøres før man kan sende og da tar det et par dager!

www.mobiles.no

[ This Message was edited by: Zand on 2002-04-26 21:54 ]
--
Posted: 2002-04-26 22:53:00

Jeg har R2B025 , og e-postleseren fungerer ikke, ikke engang med testkontoen til sonyericsson! så jeg kommer nok til å benytte meg av det tilbudet med å få ny innen 7 dager.. men jeg har aldri hørt om noe slikt! men når dem sier det, så må det jo være riktig!

Forøvrig, så hadde jeg en backup på av alle settings på telefonen som jeg lastet inn tidligere idag, etter at det skjedde så ble mange av bildene jeg har lastet inn i minnet ganske blurry! altså, som om noen har brukt viskelær på dem! Merkelig bug.. men jeg har bare lastet dem inn på nytt! Etter at jeg hentet inn backup`n ble også den bug`n med at det er MASSE tomme ledige plasser i telefonboken borte! så nå er det ingen tomme plasser der.. sweet
--
Posted: 2002-04-27 13:48:00

ervil Posts: 190

Hei. En kompis av meg har akkurat fått en T68i som jeg hjelper ham med å sette opp(over telefon). Han har ikke fått E-post-funksjonen til å virke. Han har Telenor mobil + Telenor online e-post. Har brukt innstillingene som jeg har funnet under andre linker her og brukt IP adresser istedenfor pop.online.no(148.122 etc). Noen forslag???
--
Posted: 2002-04-27 15:09:00

smilys Posts: 64

Du trenger ikke å bruke IP adrsse hvis du har oppgradert til siste version software.
--
Posted: 2002-04-27 17:08:00

kanskje du har samme bug som meg på t68i`n ?

prøv denne testkontoen jeg fikk av SE (den SKAL fungere på alle telefoner)
Inställningar för Ericsson testmail konto:

Mailadress: ericssontest@home.se
Brukernamn: pop352908
Passord: ericsson
SMTP-server: smtp.home.se
Pop3-server: pop.home.se

Den fungerer ikke på min, heller ikke om jeg har prøvd med IP! Så da mente hun jeg kunne benytte meg av 7dagar forpakning garanti og få helt ny! skal ned til mobilsjappa imorgen og se hva det blir til! Satser på at det blir ny...

Håper det også er grunnen til at jeg ikke får MMS til å fungere på telefonen.
--
Posted: 2002-04-29 02:16:00
Page <  1234>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home