>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
General discussions >
Non mobile discussion
> Gprs on "Base" Belgium
Bookmark topic
ja maar voor hoe lang nog? de sms prijzen stijgen van 0.12€ naar 0.15€!
en ik sms per maand 300 keer dus da wordt te duur voor mij en ergens anders kan ik niet naar toe omdat het daar ook duur is en slechte service.
--
Posted: 2002-05-12 18:20:00
Edit :
ja maar bellen is goedkoper, ik ga toch ook eens nadenken als ik niet ga overstappen naar een andere operator, enig idee welk het goedkoopste is?
had gisteren base gebeld en zij wisten mij te zeggen dat gprs zeer snel ging komen omdat het nu in de testfase zit, dus hopen dat ook CASHbase er gebruik van kan maken
greetings
--
Posted: 2002-05-13 17:22:00
Edit :
GPRS gaat enkel met een abonement.
goed koper bellen wel dan is mobistar wel goed maar mobistar heeft de duurste GPRS van heel europa
en bij proximus zijn er altijd extra kosten
--
Posted: 2002-05-13 21:34:00
Edit :
vraagje denk je als BASE met I-mode komt dat het zal lukken???
--
Posted: 2002-05-15 18:53:00
Edit :
da ligt er weer aan, want hier in België zal het weer duurder zijn dan bij onze noorderburen, en als het beschikbaar wordt voor cashbase want veel abonees zullen ze niet meer hebben met base, kost toch allemaal even duur!
Ik denk dat het niet gaat goed gaan, veel te weinig mensen zijn pro base dus zal base niet veel i-mode klanten hebben denk ik!
kheb ook een t68i en zou doodgraag mms willen sturen! ik heb base gecontacteerd en zij zeiden tegen mij dat het waarschijnlijk NIET of pas heel laat beschikbaar word omdat via i-mode je ook plaatjes kan versture!
greetings
--
Posted: 2002-05-15 19:19:00
Edit :
toen ik het enkele maanden geleden vroeg voor MMS zeiden ze dat het pas zou gaan als ze 3G haden!
ik heb liever een abonement dan een kaart dus als ze I-mode en GPRS allen voor abonnees doen heb ik er geen last van.
ik ben ook heel ontevreden over dit dwaas landje. bij onze noorderburen is het veele beter.( wel spijtig van PIM he)
ik wil een goed netwerk met veel mogelijkheden tegen het goedkoopste tarief. da is dus proxi met BASE. goed netwerk en functies tegen over goed koop bellen. mmm moeilijk om te kiezen he.
shit he ik wou dat ik ook een T68i had!
mijn T68m is ewa stuk yes knop werkt niet meer en de slide key is afgebroken. lol
hehe doet wordt een aparte post voor belgen. tof
--
Posted: 2002-05-15 20:12:00
Edit :
heb een t68i
ja tzou wel tof zijn een nederlands forum over sonyericsson!
greetings
--
Posted: 2002-05-16 16:33:00
Edit :
wat was jouw vorige gsm? een T68m?
--
Posted: 2002-05-16 19:48:00
Edit :
nee een 8310(diewas welfijn om mee te spelen!)
greetings
--
Posted: 2002-05-17 12:33:00
Edit :
alle jong ik vind nokia brol en zeker den 8310 den 6510 is wel een schoon design maarja diene was toen nog nie uit he.geef mij maar nen ericsson ik ben da gewend.
--
Posted: 2002-05-17 21:50:00
Edit :
New Topic
Reply