Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Sommige bestanden kunnen alleen in DOS gelezen/gebruikt worden… Het suckt echter dat met Windows XP veel van het vroegere DOS verloren is gegaan (denk maar aan undelete)…
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2003-08-17 17:27:21
Edit :
@bub
ik zat er al aan te denken om een "opgeschoonde" versie met "mijn oprechte" excuses naar SonyEricsson te sturen, misschien krijg ik dan antwoord. Maar dat zou waarschijnlijk wel nix worden.
--
Posted: 2003-08-17 18:20:48
Edit :
@vlammetje en mathibus: nouja dan doet die html light versie meer op jullie t300 dan op mijn p800

maar het is ook zo raar dat ik orange share heb (dat onbeperkte gprs voor 6euro per maand) maar orange heeft nog niet eens die instellingen voor de p800

die van de t68i werken ook wel (de laatste paar dagen ook steeds niet) maar dan zal ik het toch eens aan orange gaan vragen wat dat nou is dat veel sites niet werken.
--
Posted: 2003-08-17 19:45:56
Edit :
Ik zou daar niet te lang mee wachten, Bianca! Succes!
--
Posted: 2003-08-17 19:51:30
Edit :
Dankje, ik ga aankomende week wel ff naar die orangewinkel in rotterdam en dan vraag ik meteen wanneer die instellingen komen voor die p800
--
Posted: 2003-08-17 20:15:36
Edit :
Good idee Bianca! Veel succes
--
Posted: 2003-08-17 20:52:13
Edit :
Hohow, Vlammetje spreekt al Engelands ('good idee') :lol: Wil er iemand eens iets voor me doen? Check de UK-thread, ik heb daar alles al uitgelegd…
--
Posted: 2003-08-17 20:57:07
Edit :
Hoewel ik niet echt een aanhalingsteken voor mijn gebruikersnaam wou, ben je hartelijk bedankt, Vlammetje! You rule!
--
Posted: 2003-08-17 21:14:57
Edit :
Ach, hij raakte gewoon jaloers denk ik ('k vertel hem graag over Esato) ;) En hij is al lange tijd een MixiN-fan (zowat sinds diens Gay Bar-exploot) ;)
--
Posted: 2003-08-17 21:19:59
Edit :
@Bianca
He, ik heb ook Orange share en dat werkt perferct op m'n P800. Kan zowel wap als html pagina's openen via de interne browser en dat gratis! Voor MSN of e-mail of de Opera moet je echter wel een account extra aanmaken met de naam: internet (verder alles default settings).
Ik geloof dat als je de t68i settings gebruikt je ervoor moet zorgen dat de poort van de proxy server in Control Panel > Connections > Wap accounts > Share > edit > port op 9201 moet zetten ipv 9200. Anders kun je geen gratis HTML pagina's (gewoon internet) openen.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Welke strandtent werk je trouwens?
--
Posted: 2003-08-17 21:24:53
Edit :
New Topic
Reply