>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> NorgesMagasinet - Norsk Forum
Bookmark topic
Virkelig slemt av denne selgeren å gi deg en låst telefon. Men jeg så at det var en som kunne gjøre det her på forumet. Skjekk rundt, skal være her et eller annet sted hvis du ikke har sett det ennå.
--
Posted: 2002-06-03 18:47:00
Edit :
Er det noen her som kan sende og motta epost på T68i'en sin? Kan noen isåfall forklare meg hvordan jeg skal stille inn telefonen?
Takk!
--
Posted: 2002-06-03 20:34:00
Edit :
@Armin
Visst du har netcom går du bare inn på
https://secure.mouse2mobile.com/clients/netcom/planit/default.asp
og fyller ut det som er der.
Telenor har sikkert noe lignende på deres hjemmeside
[ This Message was edited by: T_Virus on 2002-06-04 00:15 ]
--
Posted: 2002-06-04 01:14:00
Edit :
For de som ønsker å oppgradere telefonen sin anbefaler jeg EMTS sentrene. Nordialog gjør også dette, men de vil ha betalt for andre oppgraderinger enn T68 til T68i
Komplett liste over flash points finnes på
http://www.ericsson.no/support/flashpoints.pdf
--
Posted: 2002-06-04 13:18:00
Edit :
For å skifte litt emne her, så lurte jeg litt på hvor en kan få tak i nye front cover til T68?
--
Posted: 2002-06-04 13:48:00
Edit :
Er det noen med netcom abb. som i hele tatt kan laste ned theme's fra esato? Jeg ser at det blir skrevet om det her men gjelder det alle eller bare enkelte? Jeg har også trøbbel med å koble meg opp med GPRS, bruker lang tid og er veldig ustabil, noen som vet hvor stor grad dekning forholdene påvirker hastigheten på GPRS? For meg kan det ta opp til et halv minutt og koble opp mot en link på esato, hva er normalt?? Og det virker på meg som at GPRS koblingen er mer "kresen" på signalet nå enn på tidligere software versjoner.
--
Posted: 2002-06-04 22:02:00
Edit :
Hei Nopoint...
Har NetCom abonnement, med NetCom GPRS. Tilgangen på GPRS-nettet er noe avhengig av "den vanlige" dekningen også (GSM). Men som regel så går det kjapt og greit å koble seg opp mot f.eks. Esato.
Når det gjelder Themes på Esato, så får jeg heller ikke lastet ned dette. Tror det har noe med software/hardware som NetCom benytter i sine WAP-systemer. Hvis du kikker litt tilbake, så svarer HC på akkurat denne problemstillingen. Han fikk mail fra NetCom Teknisk avd. Du kan lese svaret og se om du skjønner noe av det... tviler... var litt nerdete skrevet svar...
Er ellers veldig fornøyd med både dekning og tilgang til GPRS-nettet. Betaler 200 kr/mnd for 20 mb, noe som ikke er så dårlig i forhold til f.eks. Telenor...
Hvis du vil ha ned Themes fra Esato, så gå inn via web
http://www.esato.com/themes
Her kan du laste ned Themes og deretter overføre over til telefonen via kabel, IR eller Bluetooth. Bruker selv IR og Bluetooth.
Johan
--
Posted: 2002-06-04 22:45:00
Edit :
Riktig som johanch sier her..
Oppkoblingen min går forøvrig vanligvis på få sekunder.
Men med GPRS så "deler" man dessverre på kapasiteten, og dette blir som nevnt også påvirket av brukere av GSM-nettet. Tild tider kan det derfor oppleves tregt, og man kan faktisk oppleve å bli "kastet ut".. Samtaler prioriteres
Men dette har aldri forekommet for meg, heldigvis.
@johanch
Har forresten ikke fått noe nytt svar. Mulig de ikke regnet med noe svar på sitt "nerdete" innlegg, men jeg skal høre litt på jobb i dag. Har tilgang til alle "kanaler" innen Netcom, så jeg burde kunne finne ut av det. Hvis noen kjenner til det i det hele tatt.
@Hobbes
Kjipt med telefonen din. Beklager at jeg ikke kom meg bort i tide, men det hadde vel neppe vært til hjelp likevel, da det var snakk om en mc. Jeg kjenner faktisk ikke til denne betegnelsen i det hele tatt, men si fra hvis du finner ut av noe...!
[ This Message was edited by: HC on 2002-06-04 21:57 ]
--
Posted: 2002-06-04 22:52:00
Edit :
@HC
Blir jo p800 etter hvert uansett. Dessuten har jeg noe på gang med en oppgradering til t68ic, men vi får se....
--
Posted: 2002-06-05 09:22:00
Edit :
En merkelig ting jeg oppdaget igår...en kamerat av meg har t68i, mens jeg har t68mi....han har software version R2A025 eller noe slikt ( telefonen var laget i uke 12)....I menyen hans over ringelyder så kan han redigere egne ringetoner, det er ikke mulig på min.....stemmer dette med dere andre som har oppgradert telefonen?
--
Posted: 2002-06-05 09:26:00
Edit :
New Topic
Topic Locked