>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Idag så släpper Telia MMS till sina kunder.
--
Posted: 2002-12-10 12:26:00
Edit :
Det var inte en dag för sent...
Hoppas det lever upp till förväntningarna bara.
Jag har testat det lite och det är väl skoj, men lite tidskrävande att göra meddelanden.
--
Posted: 2002-12-10 21:52:00
Edit :
Hi, can some of you translated this article from mobil.se into english please, thanks very much :
Det går rykten om att Sony Ericsson är på gång med en ny mobiltelefon med så mycket som 40-stämmiga polyfoniska ringsignaler.
Snart kommer Sony Ericsson lansera en flip-telefon som kommer att ingå i en helt ny serie, alltså varken "T" eller "P", enligt sajten mobile-review.com.
Den uppges ha 40-stämmiga polyfoniska ringsignaler, färgskärm, Li-Pol batteri och ett stort minne, liksom java.
Det är en påkostad telefon för den europeiska marknaden och den kommer att kosta runt 5000 kronor, enligt sajten.
- Självklart kommer vi med nya mobiler nästa år, men det här är inget jag kan kommentera, säger Per Alksten, produktmarknadschef på Sony Ericsson.
--
Posted: 2002-12-10 23:43:00
Edit :
Hallå och god dag...
Här kommer man in som en ny användare på siten och möts direkt av att nedläggning är nära, säger ju det... life sucks!
Fråga, varför syns inte min telefon vid namnet här till vänster? Jag vill ju inte vara sämre än någon annan
Och, tack bror för att du skickade länken hit, redan hittat mycket skoj
--
Posted: 2002-12-11 02:22:00
Edit :
Quote:
On 2002-12-11 02:22, tjompa wrote:
Hallå och god dag...
Här kommer man in som en ny användare på siten och möts direkt av att nedläggning är nära, säger ju det... life sucks!
Fråga, varför syns inte min telefon vid namnet här till vänster? Jag vill ju inte vara sämre än någon annan
Och, tack bror för att du skickade länken hit, redan hittat mycket skoj
Välkommen till Esato!
Telefonbilden kommer bli mer synlig efterhand som du postar inlägg...
Kika på
http://www.esato.com/board/faq.php så kan du se hur det funkar...
--
Posted: 2002-12-11 08:09:00
Edit :
Quote:
On 2002-12-10 23:43, caff wrote:
Hi, can some of you translated this article from mobil.se into english please, thanks very much :
Det går rykten om att Sony Ericsson är på gång med en ny mobiltelefon med så mycket som 40-stämmiga polyfoniska ringsignaler.
Snart kommer Sony Ericsson lansera en flip-telefon som kommer att ingå i en helt ny serie, alltså varken "T" eller "P", enligt sajten mobile-review.com.
Den uppges ha 40-stämmiga polyfoniska ringsignaler, färgskärm, Li-Pol batteri och ett stort minne, liksom java.
Det är en påkostad telefon för den europeiska marknaden och den kommer att kosta runt 5000 kronor, enligt sajten.
- Självklart kommer vi med nya mobiler nästa år, men det här är inget jag kan kommentera, säger Per Alksten, produktmarknadschef på Sony Ericsson.
According to the site mobilereview.com

will launch a flip phone in a different serie, that is, it will not be a "R" or a "T" model.
It will have support for 40 channel polyphonic ringtones, color display, big memory and java. The price will be around 5000SEK and it will be launched in the European market.
Per Alksten, product manager at

only says that

will release new phones next year, he doesn't want comment any more specific.
--
Posted: 2002-12-11 08:15:00
Edit :
?
This post was posted from a T300
--
Posted: 2002-12-11 09:27:00
Edit :
Thanks Cytech
Look forward to that phone !!!!!!!!
--
Posted: 2002-12-11 09:47:00
Edit :
Hmm... Jag tror att det ryktet är väldigt sant. Annars vad kan förklara att SE bara gör skärma för 256 färger. Och NOkia 4096. SE har ju en visserligen på g, men ändå. Måste ju betyda att SE hoppas över 4096 färger, och helt enkelt vill komma längre. Men ni måste ändå veta att i Japan, och Asien, så har redan SE en sådan mobil. VIlket inte Nokia har.
--
Posted: 2002-12-11 12:30:00
Edit :
Från och med Måndag går det att köpa P800 i butik... Vara böner har blivit hörda
This post was posted from a T300
--
Posted: 2002-12-11 16:52:00
Edit :
New Topic
Reply