>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Någon som kan prova att skicka ett MMS till mig. vet inte om mitt funkar längre. Funkar det så skickar jag tillbaka något.
Jag har comviq.
0704-386346
--
Posted: 2002-12-15 11:22:00
Edit :
Fan vad trött jag blir på

´s programvara...
Bara jag som tycker att det buggar relativt duktigt på XP? När man hade Nokia var det iallafall funktionellt och relativt snyggt, nu är det bara ofunkis och fult

.
Mitt problem är att när jag kör IR mellan burken och nallen så vill inte syncprogrammen (från

) hitta telefonen, allt detta medans XP gladeligen hittar luren. "Schvuuuusch, en annan dator är nära. Klicka här för att skicka filer till T68i", kommer upp... men kontakt med XTND Connect får man leta i skyarna efter.
Vet att det finns tredjepartsprogram för att skicka saker till t68an, men finns det något liknande för att sköta syncningen med Outlook? Något som inte heter XTND Connect...
Bockar och tackar.
--
Posted: 2002-12-15 17:51:00
Edit :
Är det någon som har testat P800? Jag undrar bara om systemet e snabbt. Jag pallar inte med slöa system längre(t68).
Jag har iaf. bokat ett ex av p800. Hoppas den är bra..
--
Posted: 2002-12-15 18:14:00
Edit :
@ Ulukai
P800 är snabb.. och reagerar direkt på dina "kommando". Jag testade den i 30min för ett antal veckor sen och den kändes väldigt snabb, snabbare än min Palm. Byte av program gick väldigt snabbt.
[ This Message was edited by: ppcrockar on 2002-12-15 20:49 ]
--
Posted: 2002-12-15 21:48:00
Edit :
Kom igen nu... ska jag verkligen behöva skriva på engelska? Allt det där?
Så, nån som skaffat fram p800an idag? Hur känns det?
Om det inte hade vart för dessa j-a listor :|.
Ingen därute som vill sälja och kan fakturera?!
--
Posted: 2002-12-16 18:39:00
Edit :
Quote:
On 2002-12-15 11:22, tiasb wrote:
Någon som kan prova att skicka ett MMS till mig. vet inte om mitt funkar längre. Funkar det så skickar jag tillbaka något.
Jag har comviq.
0704-386346
Har skickat men är på voda ej säker på att det funkar.
Säg till om du fick det
--
Posted: 2002-12-16 18:40:00
Edit :
Det här med cellinfo o lokal info kan användas av tex fågelskådare som sett en sällsynt pippi. Då kan dom skicka ut ett meddelande som når alla fågelskådare som är anmälda på den tjänsten
--
Posted: 2002-12-16 18:42:00
Edit :
Quote:
On 2002-12-16 18:40, Jison wrote:
Har skickat men är på voda ej säker på att det funkar.
Säg till om du fick det
det går inte att skicka mellan operatörerna... krävs avtal mellan operatörerna... å inga sådana finns i dagens läge... tidningen Mobil frågade ut Håkan Ström, informationsansvarig på Telia Mobile om detta, här är litet utdrag:
Quote:
När kommer det fungera?
- Det kan jag inte säga idag. Vi har inte skrivit några avtal med de andra operatörerna än. Vi har förhandlingar med en av dem, den andra har inte visat något intresse för saken.
Vilken har ni förhandlingar med och vilken är inte intresserad?
- Det kan jag inte säga.
Men det kommer väl gå att skicka mellan alla operatörer, inom kort?
- Det är vår förhoppning att det blir så så fort som möjligt, säger Håkan Ström, som däremot inte kan göra en uppskattning av när det blir verklighet.
- Jag skulle vilja dra en parallell till lanseringen av SMS. Då kunde man inte heller skicka meddelanden mellan olika operatörer, säger han.
Har du förståelse för att mobilanvändare blir besvikna när de inte kan skicka eller ta emot MMS från alla de känner, som har investerat i en MMS-telefon?
- Jag undviker den diskussionen.
Artikeln i sin helhet finns på
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6056&sid=1
--
Posted: 2002-12-16 18:50:00
Edit :
Ingen som har skaffat p800 idag och i så fall vad tycks?
[ This Message was edited by: GEORGIA REBEL on 2002-12-17 09:14 ]
--
Posted: 2002-12-16 20:47:00
Edit :
vadå vad tycks? GE MIG!
--
Posted: 2002-12-16 20:51:00
Edit :
New Topic
Reply