Regional : Europe, Middle East and Africa : Hej alla! Här är ett Svenskt T300/T310/230/T290i forum!
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Hej alla! Här är ett Svenskt T300/T310/230/T290i forum!
Bookmark topic
Postade detta på ett annat forum så jag kopierade av det bara,,hoppas nån av er fattar nåt av vad som hänt
Hi all,today when my phone lied on the desk,it just turned off.When checking the batteri,it was full.I started to clean the contact surfaces
for the simcard and batteri,with no success.If i remove the simcard the phone started up with the put in simcard mess.
I own two different cards ant tried them both out with no luck.
At work i tried 3 different cards and yahoooo the phone worked greate.
seems that all my accounts dont work,and i contacted Telia in Sweden.
They checked the accounts an they where all OK.
When i put the charger in nothing happens either,but there should be a
n optimized charging mess.The software is upgraded by an Ericsson Service center here in Sweden.
--
Posted: 2003-01-10 16:24:00
Edit :
los fredricos:
har fått det att funka nu
det är bara att gå in på
www.sonyericsson.com
och i rullmenyn välja Global Support Area
sen i product finder skriver du in t300
och sen välja mms configurator
sen är det bara att följa anvisningarna
varför comviq är så dåliga....
finns inget svar på den frågan
--
Posted: 2003-01-10 18:05:00
Edit :
Jag får ta och testa det när jag kommit hem från innebandy matchen då..Hehe.. Jag har faktiskt vart inne där och kollat men då fungerade inte sidan som den skulle. Hoppas den gör det ikväll då...
This message was posted from a T300
--
Posted: 2003-01-10 18:16:00
Edit :
Hej!
Någon som har lyckats att få E-posten att funka med
Vodafone Easy kort ??
Jag har testat med det mesta men...........
Peter
--
Posted: 2003-01-10 20:38:00
Edit :
nån som veet en gratis sms tjändt på nätet
--
Posted: 2003-01-10 20:50:00
Edit :
Gå in på www.1rstwap.com där går du in på mobile zone eller nåt sånt. Där skickar man gratis sms, men det är med sitt egna nummer så det blir med ditt vanliga nummer...
This message was posted from a T300
--
Posted: 2003-01-10 21:52:00
Edit :
To all! LOOK 4 AN ERICSSON PH388! ANY OFFERS ARE WELCOME! Pls write PM or e-m drfell73@yahoo.dk
This message was posted from a R520
--
Posted: 2003-01-11 00:51:00
Edit :
--
Posted: 2003-01-11 19:32:00
Edit :
Någon som har Bredbandsbolaget och som har lyckats konfigurera E-posten ???
--
Posted: 2003-01-11 19:33:00
Edit :
Hallåj allihopa
Tänkte bara fråga om nån vet om det går att trycka in ett telefonnummer (när man är i ett samtal eller annars) och sedan spara det i telefonboken utan att först ringa nummret. Har man ringt nummret kan man ju plocka ut det från samtalslistan och spara. Det jag vill göra är alltså att lägga till en kontakt i telefonboken fast den inte har något namn ännu... Låter lite avigt men är praktiskt. Så kunde jag göra på min senaste lur (Nokia 3210 heheh, den hade många finesser den...

)
När jag ändå frågar kan jag ju kolla om någon vet nåt smidigt sätt att ta sig till genvägarna (en knapptryckning). Tror iofs inte det går men...
--
Posted: 2003-01-12 08:05:00
Edit :
New Topic
Reply