>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Ett svenskt T610/T630-forum
Bookmark topic
haha.. galet.. det hade jag ingen aning om.
Tack för infon.
--
Posted: 2003-05-20 22:36:00
Edit :
Vad tycker ni om batteritiden? Jag tycker den drar rätt mkt..
Eller är det allt "wappande" och lekande.
Nån som har tips på bluetooth-adapters och vart man kan köpa dessa?
MVH
--
Posted: 2003-05-20 23:54:00
Edit :
Jeg synes batteriet er bra jeg! Selv om jeg bruker BT hele tiden tappes ikke batteriet så fort...
Sånne SE nøkkelbånd er effekter som forhandlere osv har. Sikkert bare å spørre litt rundt
--
Posted: 2003-05-20 23:55:00
Edit :
Om någon vet var man kan hitta ett sådant nyckelband, så vänligen meddela det här ..!
Likaså när det gäller handledsstrappen.
--
Posted: 2003-05-21 07:25:00
Edit :
Jag tycker att tdk har de bästa bt-adaptrar, är dock lite väl dyra. Om man kan leva med en usb-dongel fungerar msis ok, den är billig som bara den! Brukar rekommendera dustin.se !
Ha det
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2003-05-21 08:20:00
Edit :
@oskar:
Går det att ladda upp bilder till servern direkt från telefonen?
--
Posted: 2003-05-21 10:41:00
Edit :
Angående Bruset så kan jag meddela att StjärnaFyrkant här i stan vägrade ta emot min telefon igår. De har inte fått information om vad de ska göra med dem. Han hade dock hört något om att det kanske eventuellt skulle räcka med en mjukvaruuppgradering.
Någon som hört något annat (förutom det som skrivits i blaskor & online)?
--
Posted: 2003-05-21 10:57:00
Edit :
@jas:
ja, man mailar dem direkt från telefonen till en speciell mailadress (i mitt fall
oskarg@emimail.com) och sedan dyker de upp på webben efter en stund (just nu ganska lång)..
tyvärr verkar det inte funka så bra att ladda ner dem till telefonen igen.. får bara ner en liten "thumbnail", men det skulle jag gissa beror på att de länkar till fel bild vid nerladdningen.. borde inte vara tänkt att det ska vara så..
att maila bilderna direkt från wap-sidan eller gå in på webben och ladda ner dem till datorn funkar dock perfekt..
/Oskar
--
Posted: 2003-05-21 11:06:00
Edit :
@Oskar
Tror du gör fel. Du skall alltså inte ladda ned bilden, utan länken under bilden. Det skall bli en stor bild i allafall. ( Det är samma för T300 också nämligen)
--
Posted: 2003-05-21 11:11:00
Edit :
Alla som undrar över brus-problemet, här är i alla fall två nyttiga Mobil-artiklar ni kan läsa:
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6630&sid=1
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6631&sid=1
--
Posted: 2003-05-21 11:14:00
Edit :
New Topic
Reply