>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Belgie - La Belgique - Belgien
Bookmark topic
Welke speciale functie ?????? Ik zal een T68i kopen .... yeah
FINALLY !!! LOL
Stomme vraag maar ik me vroegde af of het mogelijk is om met een ander T68i te spelen ( multiplayer )via IR of bleutooth en is het mogelijk themes te zenden via wap/gprs ???
--
Posted: 2002-12-10 20:07:00
Edit :
via MMS kan je Themes zenden of via email, ja je kan multiplayer games spelen.
de functies zijn zoom en zo voorgrond op de foto's doen, leuk maar het wordt weinig gebruikt.
--
Posted: 2002-12-11 12:04:00
Edit :
ja, heb juist met de panasonic gd87 gespeeld, wel leuk speeltje, maar het is toch ni DAT
de foto's zijn wel leuk en er staat een goede zoomfunctie op.
greetzzz
--
Posted: 2002-12-11 12:25:00
Edit :
Bij Belcompany! Ik heb mijn Base nummer laten overschakelen naar Mobistar! Base zijn echt achterlijk! Ik kon niets downloaden en belde 1999 en ze zeiden dat hun WAP een beetje achterloopt....
Pfff...
Ik zie me echt geen NEC aanschaffen...
Mobistar heeft vanaf Januari MMS en ze zullen ook een lancerings aanbod doen!
--
Posted: 2002-12-11 12:26:00
Edit :
tof dat mobi* ook met MMS komt als ze maar geen nokia's aan bieden.
in welke belcompany finiaal werk je? ik ken de mensen van aalst bij belcompany heel goed.
mja base zit nogalijd het verste achter he. waarom heb je mobistar genomen? ok ze zijn goedkooper dan proxi maar proxi heeft nu al MMS.
--
Posted: 2002-12-11 12:36:00
Edit :
goed dat proxi geen limiet op wap heeft gezet of tenminste hoger als 5 kb. vroeger was dat wel anders geloof ik.
greetzzz
--
Posted: 2002-12-11 12:47:00
Edit :
5KB is nogaltijd niet zoveel vind ik, voor themes and screensavers zijn er nog altijd probs.
--
Posted: 2002-12-11 12:54:00
Edit :
'KPN wil Belgische mobiele dochter kwijt'
Den Haag, 9.45 uur- KPN beraadt zich op de verkoop van Base, het dochterbedrijf dat in België mobiele telefonie aanbiedt. Dit meldt de Belgische zakenkrant Financieel Economische Tijd.
Base staat voor grote investeringen in de bouw van het netwerk voor de derde generatie mobieletelecommunicatie. Het bedrijf heeft echter ook te maken met tegenvallende omzet. In 2001 bedroeg het verlies zelf 11 miljoen euro meer dan de omzet van 243 miljoen euro.
KPN zou onderhandelen met het Britse O2 over de overname van Base, maar het is onduidelijk in welk stadium de onderhandelingen zich bevinden. (tdo)
greetzzzz
--
Posted: 2002-12-11 16:13:00
Edit :
ik ken maar 1 bedrijf dat misschien geintresseerd is maar die hebben zelf nog een financiel putje: telenet. dan je GPRS op rekening van je gewoon telenet abonnement.
--
Posted: 2002-12-12 12:30:00
Edit :
base telt tot op vandaag 300 I-mode klanten! Ha en mij vertelden ze altijd dat er super veel vraag naar I-mode was haha
--
Posted: 2002-12-12 13:54:00
Edit :
New Topic
Topic Locked