Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Ik ben dus niet de enige die problemen met share heeft. Vorige week had ik al veel errors of kon ik niet op gprs. Dat bleek dus te komen omdat orange bezig was met de infrastructuur van het netwerk, nou oke denk je dan maar daarna heb ik alleen maar problemen met gprs (terwijl ik daarvoor nergens last van had) Sinds vandaag kan ik dus geen htmlsites meer openen op mijn p800 aan de instellingen ligt het niet. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn dat ik geen html kan openen? Heeft orange html geblokkeerd?
This message was posted from a P800
--
Posted: 2003-11-05 20:56:16
Edit :
@bianca,je heb gelijk wat html sites betreft.bij mij lukt het nu ook niet meer om bv bij: http://mobile.esato.com te komen. Dit lukte anders wel via share.hopelijk is dit probleem maar tijdelijk,en anders jammer maar.het is toch al leuk meegenomen dat je via de gateway van orange ook naar html sites kan gaan..zeker met de p800 leuk.bij mij is het iets beperkter omdat de t610 het met minder geheugen moet doen dus de html sites moeten klein zijn anders wordt het niet geladen...gr rené
This message was posted from a T610
--
Posted: 2003-11-05 21:15:17
Edit :
ja ik kon dus gewoon grote htmlsites laden zoals esato net als op je pc. ik zou zeker wel balen als dit blijvend niet meer werkt want dat was superhandig hoewel ik de laatste maand ruim 70mb share verbruikt had:-)
--
Posted: 2003-11-05 21:38:03
Edit :
Dat zou zeker jammer zijn.op esato was het zeker handig.kan je met je tel tenminste wel een nieuwe topic maken en je bookmarks bewerken.het zou wel komen doordat grootverbruikers zoals wij iets te veel data verkeer creëren...mijn desktop pc zit met kabel aan tel verbonden,gebruik de gprs verbinding op de pc en dat zorgt er ook voor dat de datateller flink oploopt..heb je trouwens mms al geprobeert via orange?ik heb al wat verzonden naar een voda nr en,het werkt.!voorlopig is het gratis...gr rené
--
Posted: 2003-11-05 21:52:26
Edit :
ja ik ben zeker grootverbruiker, die zendmast hier heeft het zwaar te voorduren ondanks ik zo ongeveer de enige met orange ben hier. ik wist nog niks van die mms dus thanx voor de tip. ik heb meteen de instellingen aangevraagd en ik wou meteen fanatiek mmsen maar ik kreeg een foutmelding, iets met de proxy ofzo. Nu hoorde ik net dat ik pas kan smsen na een mmsje van orange te hebben ontvangen ofzo :-(
--
Posted: 2003-11-05 21:59:11
Edit :
Het werkt pas nadat je de klantenservice heb gebeld.als je dat heb gedaan,en de instellingen staan goed,dan moet je een mms aanmaken en versturen naar bv je eigen nummer,pas nadat je er 1heb verstuurd ontvang je de welkoms mms waarin staat dat je vanaf dat moment kan versturen en ontvangen.dus je moet er eerst 1versturen eer het geactiveerd is..en je tel even uit aan zetten voordat het werkt...
--
Posted: 2003-11-05 22:42:56
Edit :
@ Rencomp/René:
Je hebt inderdaad gelijk, ik was een beetje ongeduldig, maar dat kwam ook voort uit mijn angst om hem niet meer om te kunnen ruilen (als jullie dat eventueel hadden voorgesteld) omdat ik hem -net als jij- gratis heb gekregen bij een Vodafone 240 (2-jarig) abonnement. Mijn oude abonnement was nog niet afgelopen en ik wilde mijn oude nummer behouden, en dus ging mijn nieuwe abonnement pas 2 maanden later in! Maar het toestel had ik wel al vanaf het begin in mijn bezit. Ik heb begrepen dat je maar 3 dagen volledige garantie hebt (weet niet of het omruilen vanwege dit soort problemen hieronder valt, maar dat is weer wat anders

) dus ik was een beetje bang toen ik er (TE LAAT) achterkwam dat ik een 03W17-toestel had, dat ik hem niet meer om zou kunnen ruilen!
Maar ik hou hem maar denk ik... Ik weet idd dat er al een R3C firmware op de markt is, maar aangezien het prima werkt bij mij, en sommige SEpoints nogal moeilijk doen over het upgraden van je firmware, hou ik het maar bij wat ik heb!
@ Vlammetje: thnx voor je reply
Ik doe maar wat jij en Rencomp zeiden: ik hou hem maar gewoon zoals ie is! Ben er tevreden mee, en wie weet wat je ervoor terugkrijgt als je hem omruilt, niet waar?
[ This Message was edited by: KimsKie© on 2003-11-05 22:19 ]
--
Posted: 2003-11-05 23:16:16
Edit :
ik heb de instellingen gehad door mms sonp800 naar 1111 te smssen maar als ik dan na het installeren en aan en uitzetten probeer te versturen maakt ie geen verbinding met de mmsaccount, als ik de mmsaccount verzet naar share dan kryg ik een error na 94%. dus ik wis morgen alles en begin overnieuw. ik bel de klantenservice toch voor de html :-)
--
Posted: 2003-11-05 23:27:23
Edit :
@kimskie,ja idd als de nood hoog is..ik heb er nog nooit gebruik van hoeven te maken,maar wat ik weet heb je er een jaar volledige garantie op..@bianca,ik heb ook eerst de instellingen via sms aangevraagd,hou er niet van om steeds klantenservice te bellen,maar alleen daarmee werkt het direct al niet.even bellen,ze activeren het dan en houden je een tijdje aan de tel,dus tijd genoeg om even te vragen hoe het met html zit..suc6..ps vanmorgen werkt html nog steeds niet..gr,rené
--
Posted: 2003-11-06 07:37:29
Edit :
ja ik ga vanmiddag ff bellen of langs de orangeshop uit school. als orange html nu idd blokkeert dan probeer ik op grond daarvan mijn abbonnement op te zeggen(1 van de 2)
--
Posted: 2003-11-06 10:28:20
Edit :
New Topic
Reply