Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Quote:
On 2003-11-06 16:20:10, Bianca wrote:
Waarom heb ik altyd de domste medewerkers van orange aan de lijn?? Ik bel ze net op om mms te activeren dus mms is (opnieuw) geactiveerd, hij wist niks over dat het niet zou werken. Toen vroeg ik hoe het zat met html. Zegt die kerel het moet werken en dat het aan mijn instellingen zou liggen. En hij kwam met oplossingen zoals telefoon snachts uitzetten (wat ik altijd doe) en alle profielen erafgooien en opnieuw eropzetten (wat ik ook al 2x gedaan heb). Dus ik zei het ligt bij orange. Maar neehoor volgens hun was er bij orange niks aan de hand
Je moet het echt net treffen met die lui,
de eerste keer dat ik vandaag belde lieten ze me eerst opnieuw alle settings invoeren via sms, en telefoon uit en aan doen etc..
Werkte toen nog steeds niet dus ik weer bellen en toen kreeg ik dat meisje dat het ook werkelijk na ging vragen ipv de "deny everything"-tactiek
This message was posted from a P800
--
Posted: 2003-11-06 19:12:35
Edit :
Quote
Na een enerverend telefoontje aan de Orange klantenservice / Share-helpdesk zijn ze erachter dat het wel een heel vreemde zaak is wat mijn geval betreft.
Ik krijg nu tenminste andere foutmeldingen, maar wat ik daarvan moet geloven is ook weer de vraag. Maar ja ik kan tenminste nu iedereen gaan lopen zieken met dat gratis mms, want vreemd genoeg werkt dat vlekkeloos!
Naar T-mobile en Orange klanten kan ik zonder problemen mms-en, nu alleen nog even Telfort, KPN en Vodafone uitproberen.
Btw waar slaat de leesbevestiging op (ontvangsbevestiging snap ik) en hoe willen ze dat nagaan voor de mensen die hun mms vanaf een website lezen?
--
Posted: 2003-11-06 19:25:39
Edit :
Quote
ja ik heb blijkbaar altijd pech met hun. ik ging mijn p800 met orange kopen, dus ik had de klantenservice gebeld of ik kon verlengen want ik was op de helft zeiden hun ja. toen heb ik voor de zekerheid nog naar een andere medewerker gebeld die zei ook dat dat kon. Dus ik helemaal naar die orangewinkel gereisd kom ik daar kan het dus niet, terwijl het 2x toegezegd was!! uiteindelijk kreeg ik de p800 dus niet voor die prijs maar kon ik een nokia 3650 tegen inkoopsprijs krijgen maarja die is lelijk. Sindsdien heb ik helemaal geen vertrouwen meer in de klantenservice want eerst had ik ook al problemen gehad met hun. :-(
This message was posted from a P800
--
Posted: 2003-11-06 19:26:55
Edit :
Quote
@ Bianca
Dat komt misschien omdat Orange aan de telefoon een andere bv is dan de Orange-shops. Tenminste, dat was een jaartje geleden wel zo. (weet niet zeker of het toen nog Dutchtone was) Toen heb ik verlengd en kreeg ik de T68i veeel goedkoper wanneer ik telefonisch verlengde dan wanneer ik dat in de shop zou doen.
Met m'n p800 was dat niet mogelijk omdat de Orange-shops ze alleen konden leveren en ze bij telefonische verlenging niet leverbaar waren.
Misschien waren ze daar gewoon niet goed ingelicht...
Communicatie is intern vaak heel moeilijk blijkbaar.
@ deliciosomarron
Vooralsnog is MMSen naar Telfort, KPN nog niet mogelijk.
Toen ik het van de week aanvroeg werd me tenminste verteld dat ik naar Orange, T-Mobile en Vodafone zou kunnen sturen
_________________
[ This Message was edited by: Rokin#128 on 2003-11-06 18:43 ]
[ This Message was edited by: Rokin#128 on 2003-11-07 13:42 ]
--
Posted: 2003-11-06 19:40:12
Edit :
Quote
@Rokin#128
Ik was er al achter dat je naar Telfort (voormalig O2) niet direct mms-jes kon sturen. Gelukkig heeft het merendeel van mijn vrienden Orange dus kan ik me daarop gaan concentreren. De rest moet maar een Orange prepay kaart kopen hehehe.
--
Posted: 2003-11-06 22:20:17
Edit :
Quote
en het is geworden: z600 met voda
--
Posted: 2003-11-06 23:26:41
Edit :
Quote
Goede keuze vlammetje...zo nou op dit moment is het bij mij over met het mms'en bij orange,het werkt niet meer...ook het downloaden van thema's en andere zaken gaat tijdelijk niet meer...ook de eigen share pagina's werken niet meer helemaal fijnloos,bv,niet alle afbeeldingen kunnen meer geladen worden enz...
This message was posted from a T610
--
Posted: 2003-11-07 08:09:41
Edit :
Quote
Sinds kort rammelt mijn t610 als ik gebeld wordt, nee je hoort niet de tril functie, naar je hoort het tikken. Ook als je hem zachtjes schud hoop je dat. Zijn er meer t610 gebruiker die dat hebben?
This message was posted from a T610
--
Posted: 2003-11-07 13:22:11
Edit :
Quote
Hoor gelukkig nog niks rammelen in mijn t610...zeker een keer hard gevallen...?de t610 is toch wel een stevig toestel...
This message was posted from a T610
--
Posted: 2003-11-07 15:15:49
Edit :
Quote
Was ie maar gevallen, dan wist ik tenminste waardoor dat gerammel komt! Nee, een tijdje geleden werd ik gebeld en toen klonk de trilfunctie ineens wat raar. Nu zit de trilmodule bij de T610 onderin en het gerammel hoor je achter het beeldscherm dus kapot is die module niet denk ik. Ik dus gister met het service & support centrum gebeld. Uitgelegd, kwam als antwoord dat er weleens iets afgebroken zou kunnen zijn. Dus vandaag dus langs een servicepoint.
Blablabla.. Ik die gast eindelijk zover dat ie het toegaf dat er iets kapot kon zijn, komt zijn collega. Ja dat doen ze bij allemaal!!
Nou ja, ik weet wel beter dacht ik bij mezelf. Die gast wilde niet eens de moeite nemen om te kijken of te luisteren! Nu zeg ik je. Worden ze bij

soms geselecteerd hufterigheid?!!
Als

het marktaandeel wil verhogen, moeten ze eerst maar eens zorgen dat hun after-sales een beetje fatsoenlijk werkt!!
Voorlopig hou ik mijn toestel nog, als het erger wordt ga ik nog wel een keer terug. Maar dan naar een ander servicepoint.
[ This Message was edited by: htbpilot on 2003-11-07 14:47 ]
--
Posted: 2003-11-07 15:45:47
Edit :
Quote
New Topic
Reply