>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Ett svenskt T610/T630-forum
Bookmark topic
@dragontrumpetare
jag avänder länken som heter "download", men ändå får jag bara ner en bild som är 33x40 pixlar stor... =(
/Oskar
--
Posted: 2003-05-21 11:20:00
Edit :
Hur vet man vilken "epostadress" man ska skicka bilderna till då?
Krävs GPRS? .. man skickar väl bilderna via MMS?
--
Posted: 2003-05-21 11:44:00
Edit :
e-postadressen får man när man registrerar sig..
eftersom bilderna i ett mms kommer som bifogade filer om man skickar till en e-postadress borde även det funka tycker jag, men får man betala nästan 4 kronor för det så är frågan om det är så speciellt ekonomiskt..
för att få ladda upp bilder så måste man ange vilken adress man kommer att skicka sina bilder från så att det inte missbrukas av andra..
/Oskar
--
Posted: 2003-05-21 11:49:00
Edit :
Registrerar sig var?
--
Posted: 2003-05-21 11:55:00
Edit :
Quote:
Alla som undrar över brus-problemet, här är i alla fall två nyttiga Mobil-artiklar ni kan läsa:
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6630&sid=1
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6631&sid=1
Och det var denna information som EJ har nått ut till återförsäljarna och servicepointsen. De har fått info om att det kan räcka med en mjukvaruuppgradering. Inte ens SE servicenummer vet nåt om det som Alksten pratar om....
--
Posted: 2003-05-21 12:05:00
Edit :
@a3t
http://wap.sonyericsson.com/
--
Posted: 2003-05-21 12:53:00
Edit :
@oscar
Kanske något tillfälligt fel då antar jag.
--
Posted: 2003-05-21 12:54:00
Edit :
Tackar!
jag ringde till min lokala RingUp-kille (skitschysst) och han sade att om inom en vecka så har han mjukvaran för att flasha telefonen och bli av med bruset.
han hade fått info direkt från SE
--
Posted: 2003-05-21 13:16:00
Edit :
Senaste från Mobil....
(nån borde sparka den där presschefen som snackar skit allt som oftast.... *grms* det var ju samma gubbe som sa att alla måste skicka in telefonerna)
Brusfelet i T610 är ett mjukvarufel
2003-05-21 11:10
De som köpt Sony Ericssons nya kameratelefon T610 kan få bort det brusande ljudet genom en enkel programvaruuppgradering. Hos servicestället tar detta bara någon timme.
I nuläget vill Sony Ericsson ändå inte garantera att de som köpt T610 kan få den lagad snabbare än på 2-3 veckor, om man lämnar in telefonen till sin vanliga återförsäljare. Anledningen till den långa servicetiden är att det kan bli kötider hos serviceställena.
- Normalt har vi förstås inte så lång servicetid på våra telefoner. Men som det nu är kan vi inte garantera att alla får sin telefon lagad på direkten, säger Per Alksten på Sony Ericsson.
Eftersom det hela är frågan om ett mjukvarufel så går det egentligen snabbt att laga telefonen, och när köerna på lagningar av T610 har släppt så kommer servicetiden för att laga sin T610 bli betydligt kortare.
(källa mobil.se)
--
Posted: 2003-05-21 15:01:00
Edit :
Per Alksten sa ju i och för sig bara att telefonen behövde lämnas in till en servicepoint (alltså kan inte vanliga butiker utföra fixen). Han sa att det kunde ta 2-3 veckor bara för att vara på den säkra sidan. Bättre att det går fortare än vad dom sagt än att det tar längre tid.
--
Posted: 2003-05-21 15:10:00
Edit :
New Topic
Reply