Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Had je dan niet beter de e700 kunnen kopen? ik heb ze vergeleken maar vond die se niet echt ehm lekker in de hand liggen zeg maar.
Is er btw net zo'n forum als dit maar dan voor de samsung? iemand toevallig iemand tegengekomen?
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-11-25 11:20:02
Edit :
ehm nee. Ik zal noooooit een telefoon kopen die niet TRIBAND is want dan heb ik er in de usa niets aan.
verder wilde ik graag een foon met
--
Posted: 2003-11-25 12:09:17
Edit :
Kom je dan zovaak in de usa?
--
Posted: 2003-11-25 16:41:21
Edit :
Minimaal 3 weken per jaar, vaak veel meer. En aangezien ik het graag bij 1 telefoon wil houden, moet dat ding het gewoon wel overal doen
--
Posted: 2003-11-25 18:46:52
Edit :
ow oke cool.
Ik snap eigenlijk niks meer van die ringtones.
Ik moet voor mijn e700 mid en mmf hebben. Dacht ik. Nou belde ik toevallig samsung zelf en die vent had het over emf. Ehm ? Was dat niet een foto formaat ofzo?
Wa eva die mid vind ik nergens naar klinken. mmf gaat net niet.
Kent iemand een midi editor? Ik heb er 4 geprobeerd maar allemaal moest je of registeren of deed hij het half of niet. Ik moet 1 sec van een ringtone afhalen en dan heb ik eindelijk een beetje klinkende ringtone. (aaahh heerlijk

)
Na 2 dagen zoeken

.
Ik kan geen ringtone meer horen :'(
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-11-26 11:45:13
Edit :
Ik ben nu 4 midi editors om en om aan het testen (ik moet ze nl. ook inkorten) en krijg binnenkort nog een 5e toegestuurd om te proberen. Ik laat wel ff weten welke ik mee kan werken (ik ben zo'n KNEUS! op dit gebied)
--
Posted: 2003-11-26 11:57:59
Edit :
Als er nu 1tje werkt en die ziet er wel aardig uit maar je komt er niet uit. Mail die mij dan plz.
tnx (K)
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-11-26 13:07:44
Edit :
hehe is goed
--
Posted: 2003-11-26 13:26:02
Edit :
Ik ben zo aan het kiijken voor java dingen. En daar zit echt lache spul bij. Hoe krijgen mensen het verzonnen soms

.
Jammer dat er geen goede msn tool is.
--
Posted: 2003-11-26 14:41:03
Edit :
Ik krijg als ik een mms afbeelding stuur de error : drm afbeelding verzonden niet mogelijk ofzoiets.
Wat is drm? wat kan ik eraan doen? wie weet waar ik wel deze oplossing kan vinden?
tnx tnx tnx
want zijn leuke plaatjes die ik niet kan verzenden :'(
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-11-27 17:21:15
Edit :
New Topic
Reply