Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Slovak forum V.2
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Slovak forum V.2 Bookmark topic
Page <  123 ... 145714581459 ... 161816191620>

boto43 Posts: > 500

Snouro zas nekecaji. Zdycky jeden nafoukava kola a predvcirem to byl kluk.Dnes mne ale znicil .45 KM po hrebeni hor,teren s cas od casu kousek asfaltu. 2x jsme oprseli ,5 vyslapu na kopec a stejne tak sjezdu. Na kazdym kopcu mne cekal asi 5 minut. Pod kopcem ja jeho,
Bal se to sjizdet.Jo ,on ma drahsi kolo nezli ja ,ale crossovy. Hard tail aneb fulla nechce. Dali jsme na ten jeho cross pneu 28x1,75 vzor teren at muze i na teren. Ale sjizdet s tym teren nemuze .Ale on to ani nechce. S kopce sjede vedle kola.On je spise na ziletky.
--
Posted: 2009-07-10 21:58:00
Edit : Quote

7wcsnurka Posts: 12

Borko,podavaju info plnohodnotne a nemusia potom improvizovat
--
Posted: 2009-07-10 23:59:00
Edit : Quote

Branimir Posts: 0

Ranko nam. Mne na celej tej bajke nesedi ze mu fucalo koleso cez nedotiahnutu ciapocku. Ta tam vobec nemusi byt, je len na to, aby sa nezadrbal ventil. Snurka prirataj 2 a mas to spravne
--
Posted: 2009-07-11 07:31:00
Edit : Quote

boto43 Posts: > 500

Brannimire,ty ses mne jen odpornik. Kdo rek ,ze cepicku.Ta nedrzi nic. Na ventilku je jeste takovej pruzek a ten se povoluje,kdyz chces foukat a kdyz dofoukas tak musis zatahnout. Nafotim a naladuji,snad vecir aneb zitra. Ja te ani s blbosti neobvinuji,ja to taky nevedel,kdyz jsem foukal po prvne tak jsem nezved tlak ni o kPa. Pak jsem vlastni inteligenci na to dosel. Jo holt,novy technologie na ventilcich.
--
Posted: 2009-07-11 17:40:00
Edit : Quote

7wcsnurka Posts: 12

Vraj pruzek,hehe
--
Posted: 2009-07-11 18:40:18
Edit : Quote

boto43 Posts: > 500



me kolo a muj ventilek,doufam rozeznas co je co
ten pruzek nad dosadacim spalikem ventilu, povoluje a uzavira ventilek. kdyz je zavrenej kolo ani nenafoukas. kdyz ho nezavres tak te pomalu ale jiste fouka a do 24 hod nemas tlak.
slouzi taky jako pojistni zarizeni k odpousteni napovolenyho protlaku. kdyz mas povolene tlak 3,5 baru tak to nad nej nenafoukas
ja vim pro szlovaky a strojare je to hodne,hodne technicky slozity.
snouro v com ty smejes
[ This Message was edited by: boto43 on 2009-07-11 18:16 ]

--
Posted: 2009-07-11 19:10:44
Edit : Quote

mmad Posts: 1

salam ana mohamed men maroc momkin nt3arfo binatna omnin ntoma azwaml
--
Posted: 2009-07-11 19:39:02
Edit : Quote

Branimir Posts: 0

Naaa ked kupujes krepe tentily. Vzdy ked kupujes dusu, pytaj s autoventilom. Nemas problem nafukat na kazdej pumpe, vis? kto to kedy videl, pruzek povolovat
--
Posted: 2009-07-11 21:21:00
Edit : Quote

boto43 Posts: > 500

curwa,ty ses mongulek
vdyt to je auto ventilek,aneb nevidis.
jsou to nedavno vyvinute ventilky us firmou cannodale ,ponevadz je znamo,ze autoventilky na kolech nedosedaly a kola se musela jednou za tyden aneb dva dofouknout. ted staci nafoukat jednou za sezonu. stejne tak duse praskaly kdyz se dofoukly moc. nekteri to nafoukly i na 7 baru,pak nicili plaste,duse i rafiky.
jinac firma geox od ktere mam pneu ,pouziva bezdusove plaste ,teda zadne meneni dusi a ventilku.
to mne rekly,kdyz jsem jim volal,ze mam po tydnu defekt
--
Posted: 2009-07-11 21:41:51
Edit : Quote

_B1 Posts: 0

som to ani nevidel az teraz som ti vravel ze sa nevyznam. mam 5 rocny bajk s autoventilom, fukam 2-3 krat za sezonu a nemusim sa starat o nosenie nejakeho latexu so sebou... Inak sledujem ze doba riadne pokrocila


--
Posted: 2009-07-11 23:12:42
Edit : Quote
Page <  123 ... 145714581459 ... 161816191620>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home