>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2
Bookmark topic
Halloen folkens. Er det noen av dere som vet hva som er skjedd med WAP siden til ITavisen. Jeg får bare beskjeden tilgang nektes, og at jeg må sjekke instillingene på telefonen. Så kan noen gi meg svar på ka dette kan være. Hilsen Tom-Helge
This message was posted from a T610
--
Posted: 2003-10-16 11:38:23
Edit :
wap.itavisen.no virker for meg
--
Posted: 2003-10-16 16:00:30
Edit :
Hei, jeg har et lite problem med min telefon om dagen. T68i nærmere bestemt. Jeg får ikke mms til å fungere og min teleoperatør (chess) nekter for at det er dems feil. Jeg får hver gang jeg sender mms beskjed om nettverksfeil, og at jeg må kontrollere innstillingene og prøve på nytt... jeg har prøvd på nytt veldig mange ganger nå, både med automatiske og manuelle innstillinger... selv de jeg fikk oppgitt fra chess. Ingenting fungerer, så nå må jeg spørre om noen av dere har noen gode forslag til hva som kan være feil.
--
Posted: 2003-10-16 20:28:33
Edit :
ehh.. har du telenor eller netcom dekning.. vis du har netcom dekning så er det momentant ikke mulig og sende mms via deres nett. utarbeiding for denne muligheten er fortsatt under utvikling
--
Posted: 2003-10-16 21:40:34
Edit :
jeg har telenor-dekning... men netcom har da vitterligen mms de også?
--
Posted: 2003-10-16 21:58:51
Edit :
Hur ar det med dig? Hilsen aus Belgien
This message was posted from a T300
--
Posted: 2003-10-16 22:23:35
Edit :
@jaxxa
Husk at den du sender til må ha registrert telefonen sin for mottak av MMS. Sendte MMS med Chess med Telenor nett for 2-3 uker siden fikk samme feilmelding. Når den jeg sendte til fikk registrert tlf for MMS gikk meldingen igjennom med en gang.
Sender en PM med mitt nr så kan du prøve å sende meg MMS (som jeg vet virker)
--
Posted: 2003-10-17 14:28:59
Edit :
Hallo !
Noen nordmenn som bor i England her?
Lurte litt på om man kan få kjøpt Sharp GX20 uten binding til Vodafone i vanlige butikker i London?
Takk for svar!
--
Posted: 2003-10-17 19:28:08
Edit :
@Hurrle
Takk for testingen, men det så ikke ut til å funke allikevel... har til nå prøvd å sende mms til meg selv, og dette skal jo i utgangspunktet fungere. men, nå fikk jeg bevis på at det heller ikke funker å sende til andre...
--
Posted: 2003-10-18 03:21:09
Edit :
noen som vet om det er noen sider på wap på telefonen min (t300) hvor jeg kan finne gratis poly, helst flere som jeg kan velge?
Takk til alle svar
--
Posted: 2003-10-18 15:50:30
Edit :
New Topic
Reply