Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Slovak forum V.2
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Slovak forum V.2 Bookmark topic
Page <  123 ... 153915401541 ... 161816191620>

oltcit Posts: 7

doviezol som v utorok rano,v stredu by uz boli znacky,ale prislo do toho jedna akcia,stvrtok,nestrankovy den,piatok na obed som sa uz vozil,to vis braki,mame sve lidi
kurna toto si pozrite,sa mi zda ze ma inspirovali http://translate.google.com/t[....]=auto|sk&tbb=1&ie=windows-1251
rozvody....
[ This Message was edited by: oltcit on 2010-01-31 21:33 ]

--
Posted: 2010-01-31 22:00:11
Edit : Quote

boto43 Posts: > 500


On 2010-01-31 15:10:28, sorac wrote:
preco by som mal prestat hovorit ked oltcit kupil novu ojetinu??
sak aj ja take kupujem a kazdy kupuje to co chce.. a konecne ma aj milan poriadne auto..
uz si ho zasluzi po tolkych rokoch..
here
[ This Message was edited by: boto43 on 2010-01-31 21:51 ]

--
Posted: 2010-01-31 22:48:14
Edit : Quote

oltcit Posts: 7

povozil som sa po poliach a lesikoch,ked uz nasnezilo trosku

[ This Message was edited by: oltcit on 2010-02-01 18:13 ]

--
Posted: 2010-02-01 19:12:39
Edit : Quote

_B1 Posts: 0

vyzera, ze ta trocha snehu mu dako neprekazala pekne vysoko to ma podvozok... aky to je roznik a kolko chechtakov?
--
Posted: 2010-02-01 20:58:02
Edit : Quote

oltcit Posts: 7

tam na kopci bolo malo snehu,vietor vyfukal,ale v lese bolo az po stredy kolies,nemal problemy je to r.v.2004 a bubakov dost,aj nove by som kupil
--
Posted: 2010-02-01 21:30:48
Edit : Quote

7wcsnurka Posts: 12

Oltcit,pekna masinka,uzi si ju
--
Posted: 2010-02-03 10:08:25
Edit : Quote

oltcit Posts: 7

aj mmne sa bohovsky lubi,diky
PS vozili sme sa

[ This Message was edited by: oltcit on 2010-02-03 20:39 ]

--
Posted: 2010-02-03 21:36:05
Edit : Quote

sorac Posts: 42

no toto je to auto super...
ale spotrebu asi vediet nechcem.. ))
--
Posted: 2010-02-04 07:47:44
Edit : Quote

oltcit Posts: 7

nuz lubosi,ked chces jazdit teren,tak spotreba je to posledne na co sa pozera inac ked som ho soferoval cestou domov,tak pri prvom tankovani mal 8,6l/100km(ale to mal zapojeny len zadny kardan.Ked som zapojil aj prednu napravu,lebo bolo nadrbaneho snehu v Rakusku na dialnici tak to slo hore,ale presne to odmerane nebolo. Vyhoda tejto koncepcie je,ze ked chcem uspornu jazdu,jazdim len na zadny kardan,a v nabojoch su automaticke volnobezky,tak sa predok toci len na loziskach nabojov(rezim ako ma Sprinter napr.) a ani kardany od prevodovky k prednemu diferaku sa netocia,cize mensie straty v prevodoch.Ale ked potrebujem trakciu,priradim predok,volnobezky sa zapnu na priamo a mam zaber.Jedina nevyhoda tohto riesenia je,ze sa neda pouzivat dlhodobo na asfalte,lebo to nema medzinapravovy diferak a trpi retazovy nahon na rozvodovu prevodovku(vytaha sa retaz) Ale az do rychlosti 100km/h mozem priradit ci vyradit predny nahon,akurat na redukovanu rychlost treba zastat(ale to normalne)....zhrnutie,je to presne tak ako potrebujem usporna jazda na dlhsie presuny,dostatocna cestovna rychlost(maximalka cez 160km/h)vysoka priechodnost v terene(na tento segmet auta)redukovane prevody,pohodlne cestovanie 4 samostatne sedacky s podruckami+3-sedadlo,rozvod retazou(na cca 350tkm) Neexistuje ine auto s tymito parametrami oki cafte.idem s mucom,nech si zajazdi,lebo auto jej tu ostane,ked odidem naspat.
--
Posted: 2010-02-04 09:58:06
Edit : Quote

oltcit Posts: 7

tak muca som zaviedol do hlbokeho snehu a stupania a dal som jej instrukcie....ucenliva ziacka,lepsie isla jak barsjaky chlap
--
Posted: 2010-02-04 12:32:15
Edit : Quote
Page <  123 ... 153915401541 ... 161816191620>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home