doviezol som v utorok rano,v stredu by uz boli znacky,ale prislo do toho jedna akcia,stvrtok,nestrankovy den,piatok na obed som sa uz vozil,to vis braki,mame sve lidi
rozvody....
On 2010-01-31 15:10:28, sorac wrote:
preco by som mal prestat hovorit ked oltcit kupil novu ojetinu??
sak aj ja take kupujem a kazdy kupuje to co chce.. a konecne ma aj milan poriadne auto..
uz si ho zasluzi po tolkych rokoch..
here[ This Message was edited by: boto43 on 2010-01-31 21:51 ]
--
Posted: 2010-01-31 22:48:14
Edit :
Quote
povozil som sa po poliach a lesikoch,ked uz nasnezilo trosku

[ This Message was edited by: oltcit on 2010-02-01 18:13 ]
--
Posted: 2010-02-01 19:12:39
Edit :
Quote
vyzera, ze ta trocha snehu mu dako neprekazala

pekne vysoko to ma podvozok... aky to je roznik a kolko chechtakov?
--
Posted: 2010-02-01 20:58:02
Edit :
Quote
tam na kopci bolo malo snehu,vietor vyfukal,ale v lese bolo az po stredy kolies,nemal problemy

je to r.v.2004 a bubakov dost,aj nove by som kupil
--
Posted: 2010-02-01 21:30:48
Edit :
Quote
Oltcit,pekna masinka,uzi si ju
--
Posted: 2010-02-03 10:08:25
Edit :
Quote
aj mmne sa bohovsky lubi,diky
PS vozili sme sa

[ This Message was edited by: oltcit on 2010-02-03 20:39 ]
--
Posted: 2010-02-03 21:36:05
Edit :
Quote
no toto je to auto super...
ale spotrebu asi vediet nechcem..

))
--
Posted: 2010-02-04 07:47:44
Edit :
Quote
nuz lubosi,ked chces jazdit teren,tak spotreba je to posledne na co sa pozera

inac ked som ho soferoval cestou domov,tak pri prvom tankovani mal 8,6l/100km(ale to mal zapojeny len zadny kardan.Ked som zapojil aj prednu napravu,lebo bolo nadrbaneho snehu v Rakusku na dialnici tak to slo hore,ale presne to odmerane nebolo. Vyhoda tejto koncepcie je,ze ked chcem uspornu jazdu,jazdim len na zadny kardan,a v nabojoch su automaticke volnobezky,tak sa predok toci len na loziskach nabojov(rezim ako ma Sprinter napr.) a ani kardany od prevodovky k prednemu diferaku sa netocia,cize mensie straty v prevodoch.Ale ked potrebujem trakciu,priradim predok,volnobezky sa zapnu na priamo a mam zaber.Jedina nevyhoda tohto riesenia je,ze sa neda pouzivat dlhodobo na asfalte,lebo to nema medzinapravovy diferak a trpi retazovy nahon na rozvodovu prevodovku(vytaha sa retaz) Ale az do rychlosti 100km/h mozem priradit ci vyradit predny nahon,akurat na redukovanu rychlost treba zastat(ale to normalne)....zhrnutie,je to presne tak ako potrebujem

usporna jazda na dlhsie presuny,dostatocna cestovna rychlost(maximalka cez 160km/h)vysoka priechodnost v terene(na tento segmet auta)redukovane prevody,pohodlne cestovanie 4 samostatne sedacky s podruckami+3-sedadlo,rozvod retazou(na cca 350tkm) Neexistuje ine auto s tymito parametrami

oki cafte.idem s mucom,nech si zajazdi,lebo auto jej tu ostane,ked odidem naspat.
--
Posted: 2010-02-04 09:58:06
Edit :
Quote
tak muca som zaviedol do hlbokeho snehu a stupania a dal som jej instrukcie....ucenliva ziacka,lepsie isla jak barsjaky chlap
--
Posted: 2010-02-04 12:32:15
Edit :
Quote
New Topic
Reply