>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Hmm....vilket gnäll på mobil då. Tycker faktiskt det är lite kul att t ex SE T300 och Nokia 7650 fått samma betyg. VIlket nästan gör att det känns att ens mobil är jävligt bra.
Många av felsägningarna beror ju faktiskt på felrapportering ifrån deras källor. Oftast detta är orsaken. Ibland får de specifikationer precis innan produkten är släppt, och ericsson kanske då beslutar för att ta bort eller lägga till något.
Detta ligger ju faktiskt utanför Mobils kontroll.
Men visst...mycket fel blir det ibland.
--
Posted: 2003-01-07 14:49:00
Edit :
@ppcrockar
Tack för ett bra initiativ med din MMS-samling.
Nu önskar man bara att finna orginalmallarna till T300. För övrigt så kan man som sagt MMS:a dig om man har något roligt så bprde du kunna lägga upp det. Men hur får du över templatesen från telefonen till datorn?
--
Posted: 2003-01-07 17:25:00
Edit :
Nu har jag fått sms från comviq att de aktiverat mms för mig.
Jag fick aldrig nåt sms med inställningar vad jag vet..
Men nånting har hänt för nu kan jag inte koppla upp mig med gprs längre och jag får felmeddelandet "inget stöd för gprs parametrar"
Samma meddelande får jag när jag försöker skicka mms..
..ehm.. hjälp..? =I
--
Posted: 2003-01-07 18:42:00
Edit :
Quote:
On 2003-01-07 14:49, dragontrumpetare wrote:
Hmm....vilket gnäll på mobil då. Tycker faktiskt det är lite kul att t ex SE T300 och Nokia 7650 fått samma betyg. VIlket nästan gör att det känns att ens mobil är jävligt bra.
Många av felsägningarna beror ju faktiskt på felrapportering ifrån deras källor. Oftast detta är orsaken. Ibland får de specifikationer precis innan produkten är släppt, och ericsson kanske då beslutar för att ta bort eller lägga till något.
Detta ligger ju faktiskt utanför Mobils kontroll.
Men visst...mycket fel blir det ibland.
Deras källor, hmm.. stämmer inte.. Det hänger inte med, det är vad jag vet.. Deras tester är verkligen inga bra om man jämför med M3.
Ta till exempel, M3 ger inte ofta fel källor, gör de det, så ändrar de det tills nästa nummer att det är fel.. Men på mobil så skiter de i det. Sen har de för mkt med felaktikt fakta på tidnigen. Innan de trycker ut tidnigen så tycker jag att deras ansvars utgivare, både bläddra genom den, vilket han/hon inte gör..
--
Posted: 2003-01-07 18:55:00
Edit :
:-D
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2003-01-07 23:24:00
Edit :
Cytech: kan man göra en upgrade själv eller måste man lämna in telefonen.
--
Posted: 2003-01-07 23:29:00
Edit :
Jo jag känner igen de fast jag har comviq....så händer de bara ibland....och när jag ska kolla mms så blir de så oxå....
--
Posted: 2003-01-07 23:32:00
Edit :
Quote:
On 2003-01-07 23:29, tulle wrote:
Cytech: kan man göra en upgrade själv eller måste man lämna in telefonen.
går å göra det själv (
här finns info).... men det är inte värt det med det utbud av service/support det finns i Sverige i dagens läge....
--
Posted: 2003-01-07 23:53:00
Edit :
Hej...är inte så bra på mobiler men jag har hört att man kan kolla sin msn från mobilen...kan inte nån säga hur man ska göra de?:-D
--
Posted: 2003-01-08 02:51:00
Edit :
@mirsad
Hej... du måste ha Halebop eller Telia kontant, eller abonnemang för att kunna använda Hotmail ( eller MSN) I sverige.
Jerry
--
Posted: 2003-01-08 07:54:00
Edit :
New Topic
Reply