Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Ett svenskt T610/T630-forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Ett svenskt T610/T630-forum Bookmark topic
Page <  123 ... 161718 ... 798081>

Gugge72 Posts: 22

Hej, vet någon vart man kan få tag i lite teman eller bakgrundsbilder?

[ This Message was edited by: Gugge72 on 2003-05-21 22:00 ]
--
Posted: 2003-05-21 22:58:00
Edit : Quote

jonas.bj Posts: 0

Quote:
On 2003-05-20 21:51:00, Evilsummer wrote:
Tjena gubbs...
Strapen är förmodligen till för den asiatiska marknaden, dom brukar få lite krimskrams till telefonerna där som inte vi får...

Kolla under specifikationer sidan på SE:s sida om T610:an - där står "Handledsrem" mao så ska den ingå!

[ This Message was edited by: jonas.bj on 2003-05-22 00:44 ]
--
Posted: 2003-05-22 01:44:00
Edit : Quote

Mobile_Phil Posts: 53

@Cytech

Tack så mycket för informationen angående Service Pointsen!

Skulle vara väldigt intressant om du skulle kunna upplysa oss om vilka hårdvaruversioner som är påverkade av felet, och om det går att på något sätt se om telefonerna som säljs framöver har fixats av SE. Sätter de en liten sticker på (exempelvis en QC) eller byter de ut hela hårdvaruversionen på den?

Tackar så mycket för din värdefulla hjälp och information!
--
Posted: 2003-05-22 02:12:00
Edit : Quote

pokk Posts: 2

wellwell .. inte alla butiker har fått pressreleasen .. å de e upp till sonyericsson att meddela.. det är inte säljarens skyldighet att läsa hemsidor för att få reda på sådana saker.. så .. det kan finnas säljare
som FAKTIST inte vet något om felen .. (inte många dock.. )
alltså ska man itne ta för givet att säljaren vet om det är fel på dne eller inte.. dessutom så kan det ju vara så att produkten inte är behäftad med fel.. (tillbakaskickad och utbytt..) säkrast är att fråga ..
--
Posted: 2003-05-22 03:53:00
Edit : Quote

jyrgen_no1 Posts: 48

Nu har jag skönheten i min hand. Och jag är nog den gladaste killen på jorden This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2003-05-22 04:28:00
Edit : Quote

a3t Posts: 35

Quote:
On 2003-05-22 01:44:00, jonas.bj wrote:
Quote:
On 2003-05-20 21:51:00, Evilsummer wrote:
Tjena gubbs...
Strapen är förmodligen till för den asiatiska marknaden, dom brukar få lite krimskrams till telefonerna där som inte vi får...

Kolla under specifikationer sidan på SE:s sida om T610:an - där står "Handledsrem" mao så ska den ingå!

[ This Message was edited by: jonas.bj on 2003-05-22 00:44 ]



Vafan är detta för bluff ... den finns ju inte ens att köpa lös.

Då SKA dem skicka med den.
--
Posted: 2003-05-22 08:02:00
Edit : Quote

MindStorm Posts: 140

T610 - Sony Ericsson vill inte säga vad felet beror på
2003-05-22 10:50

[uppdaterad] Igår bekräftade Sony Ericsson att felet på T610 var mjukvarurelaterat. Idag tar man tillbaka den uppgiften och vägrar säga orsaken till bruset i luren. Andra källor berättar mer.

- Vi ska laga alla telefoner det är fel på, det är det enda vi vill kommunicera, säger Per Alksten på Sony Ericsson.

När vi frågar om gårdagens uppgift att felet beror på mjukvaran säger Alksten att det är en uppgift han idag varken vill bekräfta eller dementera.

- Vi vill inte säga vad felet är. Om det är mjukvarurelaterat, hårdvarurelaterat eller en kombination, den uppgiften lämnar vi inte ut, säger Per Alksten på Sony Ericsson.

Flera serviceställen som vi talat med idag uppger dock att felet även är hårdvarurelaterat, att komponenter måste bytas ut i telefonen. Det är alltså inte bara mjukvaran som behöver uppdateras.

Av Linus Brohult

Sony Ericsson T610.


--
Posted: 2003-05-22 11:19:00
Edit : Quote

shadoe Posts: 34

Som informationsfreak så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt Sony Ericssons informationsavdelning... om man har ett fel i en ny produkt som uppmärksammats FETT i media så kanske man ska, via ett pressmeddelande i alla fall, meddela vad man som ägare av produkten måste göra för att få felet åtgärdat -- istället pratar man med tidningen mobil som inte är kända för att leverera rätt information (enligt uppgift) som skriver nya artiklar med nytt innehåll varje dag med citat från SE's så kallade presschef... nån borde skicka karln på utbildning.

Jag nominerar härmed Sony Ericssons kundservice till den värsta jag stött på hittills..
--
Posted: 2003-05-22 11:24:00
Edit : Quote

T68rules Posts: 96

Ja jag håller med föregående talare på den punkten, att inte vilja tala om var felet ligger. För övrigt är jag nöjd med min nalle, hade en P800 innan men tyckte den var för stor.
--
Posted: 2003-05-22 11:28:00
Edit : Quote

fjompa Posts: 5

Kan bara instämma, fan vad trött man blir på SE
--
Posted: 2003-05-22 11:36:00
Edit : Quote
Page <  123 ... 161718 ... 798081>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home