>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Sååååååååå....!!!! nu har jag äntligen fått igång mitt GPRS och MMS igen!!! (Telia)
Helt plösligt slutade det fungera efter att jag fyllt på telefonen för några dagar sen...
Så jag ringde till kundtjänst idag sa att det funkar inte här.... killen i andra änden mumlade något ohörbart och sa sen prova om tio minuter igen... och då funkade det igen... skumt... men jag klagar inte... glad att det funkar igen...
--
Posted: 2003-01-09 23:36:00
Edit :
@ ElGato
Bara lönen är den rätta, så.
Jag tror dom skulle vinna mycket (läs; förtjäna mer) om dom gjorde som jag skrev.
--
Posted: 2003-01-09 23:44:00
Edit :
@Froddan
Jo, lönen skulle väl gå
Men det låter faktiskt som väldans bra ideér.. får hoppas att nån comviq-pamp sitter och smygläser här
@evilsummer
Det var snabbt fixat.
10 minuter.. hmm.. comviqs skulle nog ta lite längre tid.. =P fast de har i och för sig blivit utsedda till bästa kundtjänst ju.. så det är ju lite mer prestige än telia
--
Posted: 2003-01-10 00:08:00
Edit :
Har comviq blivit utsedda till bästa kundtjänst? Svårt att tro.. Dom säger ju knappt något när man ringer till dom. Iallafall inte dom som jag varit i kontakt med..
This post was posted from a T300
--
Posted: 2003-01-10 00:56:00
Edit :
Sitter eldvakt i ett tält-20 kl 4 på natten några km från norska gränsen. Tur man har täckning här annars så skulle man ju dö av tristess :-D
Posted from a T300
--
Posted: 2003-01-10 04:26:00
Edit :
@Los Fredrik
Hehe.. jo men det är så faktiskt.
Comviq support har fått utmärkelse för bästa support, det var ett tag sen och jag vet inte var jag läste det men det kan väl hända att det var Råd och Rön som gav utmärkelsen..
@Supreme
Trevligt =P
Tyvär är det inte så mycket liv i det svenska forumet kl. 4 på natten =/
--
Posted: 2003-01-10 07:53:00
Edit :
Men man kan ju läsa vad som skrivits under dagen
--
Posted: 2003-01-10 09:02:00
Edit :
Jojo.. det förstås :-)
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-01-10 13:39:00
Edit :
@supreme
Är du i lumpen eller? Tänk va skönt att ligga i sin säng å sove!!!''
'
Jerry
--
Posted: 2003-01-10 14:45:00
Edit :
Jaha.. Då har man snackat med comviq igen då. Han jag snackade med tyckte jag skulle kolla på comviqs hemsida efter dom manuella inställningarna, så jag går in och kollar där.. För det första så fick jag inte fram mms inställningarna och för det andra så stog det att apn på gprs profilen skulle vara tom och när den är tom fungerar inte gprs:en.
This message was posted from a T300
--
Posted: 2003-01-10 14:46:00
Edit :
New Topic
Reply