Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
@doubleduh
Mooi, en wat een zee van licht dat er uit zo'n telefoon komt, altijd handig, zelf gebruik ik ook me tel om in het donker het sleutelgat van de voordeur te vinden....maar, die tel van jou loopt wel voorop, de Datum, vandaag de 11de nog maar...
veel plezier met je nieuwe tel....
gr,
René
--
Posted: 2004-02-11 18:46:50
Edit :
Maar nou weet ik nog neit wat voor phone het is(behalve se, duh ?!

). En dit is een serrieuze vraag hoor mensen.
--
Posted: 2004-02-11 20:47:14
Edit :
Het is een....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(TROMgeroffel)
.
.
.
.
.
.
.
.
.

T630!!
--
Posted: 2004-02-11 20:51:52
Edit :
Lol, dat die datum verkeerd stond had ik nog niet eens gezien, meteen goed gezet.
Ik heb er €114 voor betaald incl. verzendkosten, met 1 jaar verlenging van mijn Orange 20 abo, op 2call.nl.
--
Posted: 2004-02-11 22:35:48
Edit :
114 maar?? dat vind ik nog wel meevallen
--
Posted: 2004-02-11 22:42:55
Edit :
pfff das dus 50 bier, vind nogal wat voor 1 dag

.
--
Posted: 2004-02-12 01:56:04
Edit :
Hey, goed nieuws?
Bron: NOS nieuws.
Vodafone gaat vanaf maandag als eerste in Nederland UMTS-diensten aanbieden. Voorlopig gaat het alleen om de Randstad en vijf grote steden in de rest van het land. Ook op de snelwegen die de steden verbinden is er UMTS-dekking.
UMTS maakt via de laptop en de mobiele telefoon snelle draadloze verbindingen met het internet mogelijk. Het is daarmee mogelijk om e-mails op te halen en te surfen over internet.
De verbinding is ongeveer tien keer sneller dan de GPRS-verbindingen, de techniek die nu gebruikt wordt voor bijvoorbeeld KPN i-mode en Vodafone live. UMTS is snel genoeg om ook bewegende beelden te versturen en te ontvangen.
Telecombedrijven betaalden in 2000 vele miljarden voor de UMTS-vergunningen. Dat bracht onder meer KPN aan de rand van de afgrond. Het is zeer twijfelachtig of de investeringen worden terugverdiend.
Wat Vodafone rekent voor de dienst, is nog niet bekend. Behalve in Nederland introduceert het telecombedrijf UMTS ook in Duitsland, Italië, Portugal, Spanje, Zweden en Engeland.
--
Posted: 2004-02-13 08:23:43
Edit :
Voorlopig beperken die UMTS diensten van Vodafone zich alleen nog maar tot het zakelijk dataverkeer, het consumenten gedeelte volgt later pas.
http://www.tweakers.net/nieuws/31019
--
Posted: 2004-02-13 10:54:17
Edit :
Vodafone heeft de kosten voor UMTS gebruik bekend gemaakt die gelden vanaf 16 feb. De UMTS mobile connect card gaat 299 Euro kosten en er komen 2 databundels van 50,en 100MB.de eerste kost 50Euro en de tweede 75Euro,dus 0,75Euro/mb.Streaming video (250kb/s) gaat 1,40Euro per minuut kosten. Verder is bekend gemaakt dat de UMTS diensten voor consumenten binnen 3maanden gelanceert worden via Live!...ja zulke prijzen prijzen zijn idd voor de zakelijke markt...
This message was posted from a T68
--
Posted: 2004-02-13 19:09:47
Edit :
idd ja. Wil dit ooit een succes worden dan zouden de prijzen, als het beschikbaar komt voor de consumentenmarkt, toch een stuk lager moeten komen liggen.
--
Posted: 2004-02-13 19:57:44
Edit :
New Topic
Reply