>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Samma här......de uppgraderade T68:orna har förmodligen inte wap 2.0. Det är förmodligen hårdvarubaserat!....eller kan nån med en T68i pröva.....det kanske är fel på hemsidan? Diskussionen om detta har ju försikommit tidigare på Esato!
--
Posted: 2002-05-29 11:29:00
Edit :
Börjar bli lite sugen att testa lite skit här...
Allså va e d som behövs för att kunna uppdatera telefonen själv?
Och räcker d me IR för att allt skall funka... Fast kablen e nog bättre om man skall ha d till sin bärbara sen eller nått... Fast Blåtand verkar fungerar jävligt bra med.. Fast e säkert svindyrt....
All sån jävla teknink e så dyrt...
Skulle köpt en moped istället...
Nej men allså ärligt...
Sjukt.
--
Posted: 2002-05-29 12:24:00
Edit :
@TweakeR
du måste ha kabel för att uppdatera programvaran... men som det diskuterats tidigare här på Esato så går det inte att kringå
's spärrar för att kunna flasha själv... du måste dels kringå hårdvarulåset, dels ett servickort...
--
Posted: 2002-05-29 12:34:00
Edit :
Quote:
On 2002-05-29 11:29, Da_WiZ wrote:
Samma här......de uppgraderade T68:orna har förmodligen inte wap 2.0. Det är förmodligen hårdvarubaserat!....eller kan nån med en T68i pröva.....det kanske är fel på hemsidan? Diskussionen om detta har ju försikommit tidigare på Esato!
testade med min t68i.. händer samma sak som för er..
testade även med den wap emulator som följer med Ericsson WapIDE.. då funkar det.. konstigt..
[ This Message was edited by: oskar on 2002-05-29 11:40 ]
--
Posted: 2002-05-29 12:37:00
Edit :
Okej...
Hade dock inte tänkt uppdatera själv... Undrade mest bara va d var som liksom hur d funkade...
Var nere o kollade me dom som jag köpte telefonen av o dom sa att d inte gick o uppdatera än... Fast jag vetefan...
Jag har fått den senaste T68m SW av dom... O så.. Men dom kunne inte ge mig T68i SW än... Vilket jag tycker e mycket skumt...
Var på ett annat ställe igår med o dom sa att jag skulle komma tillbax på torsdag...
Så jag får se hur d går... Hade varit nice o få rätt på allt.. Så man slipper detta sega T9 o sega menyerna...
Tack.
--
Posted: 2002-05-29 12:38:00
Edit :
Fick just mitt första MMS! Jag kom med i testgruppen för fotbolls-MMS och det funkade kanon. Nu är ni lite avundsjuka va?
--
Posted: 2002-05-29 12:50:00
Edit :
The themes on Christersson works fine on my upgraded T68m.
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-05-29 13:02:00
Edit :
Vafan!!!!....jag vill oxå vara med i testgruppen!!!....jag anmälde mig skit-tidigt ju
--
Posted: 2002-05-29 13:04:00
Edit :
Quote:
On 2002-05-29 12:50, fresj wrote:
Fick just mitt första MMS! Jag kom med i testgruppen för fotbolls-MMS och det funkade kanon. Nu är ni lite avundsjuka va?
Hehehe jag fick precis mail jag med, o kastade mig äver datorn o skickade iväg mitt nummer och inst. de nya inställningarna!!
Wee coolt-vi hade nog tur som kom med!!
--
Posted: 2002-05-29 13:04:00
Edit :
Jag fick ju oxå självklart mailet men när jag fyller i tfnr och operatör får jag meddelandet: Phone and Operator does not match
Nån annan som har fått det meddelandet???
Att det alltid skall var problem med allt!
Hoppas att jag hinner få det lagom till VM!!
--
Posted: 2002-05-29 13:41:00
Edit :
New Topic
Reply