Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
jaja ach boeie ik laat het wel verlengen. Bianca is communicatie geil dus die heeft weer 2 abbo's

(geintje)
After all ehm ben geloof ik nu al te laat. Boeie

.
Ik heb nog een leuk geintje over een maand of met een leuk rekensommetje

.
@rencom ofzoiets. Mail of pm me fftjes plz. Ik vergeet je elke keer te mailen of te mmsen. Mijn spijt is groot, echt. Als je keer in gorcum ben is krijg je van mij een biertje

.
Greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-02-18 23:09:06
Edit :
@meeuw...na de carneval,dus vanaf 1mrt ben ik weer dagelijks in gorinchem,of je kom nu lekker naar delft,kroegen en studentes genoeg....@vlammetje,ow gelukkig maar..stel je voor hoe je leven er uit zal zien als je aan beide verslaafd was....En,voor iedereen die van gratis houd,gratis MMS'en met vodafone.elk weekend vanaf 21feb tm 28mrt..staat op de vodafone site...gr,René...
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2004-02-19 07:37:31
Edit :
Owwwwww yeah! Graaaatissss

goed dat ik voda heb
Meeuw kun je niet 1 abbo overnemen van Bianca?
--
Posted: 2004-02-19 08:28:02
Edit :
Ik ben ook heel blij met voda...
--
Posted: 2004-02-19 10:22:09
Edit :
Dus je kan maar alleen weekend mmsen ? Lol

. das niet veel gratiz. Ik geloof dat ik de laatste maand over de 2000 mmsjes heb gestuurd.
Ik ga vrijdag nacht op vakantie naar zwitserland
cu all soon.
--
Posted: 2004-02-19 10:33:54
Edit :
VEEL PLEZIER
Ik mms eigenlijk nooit

omdat het te vaak op een website geknald wordt ipv naar de telefoon van de ontvanger te sturen

zekere als het mms naar het buitenland is
Maar gratizzzz is nooit weg

ga ik toch mooit ff gebruiken
--
Posted: 2004-02-19 10:38:15
Edit :
He, wil ook gratis mmsen. Kan me niet herinneren dat T-mobile zo´n actie heeft gehad. Trouwens weet iemand of er in de toekomst een soort van mms bundel aan zit te komen net als met sms?? Zou wel handig zijn, want nu betaal je echt te veel voor 1 mms!
--
Posted: 2004-02-19 10:38:52
Edit :
Ja je betaald zeker te veel voor 1 mmsje. Maar httpilot ofzoiets je moet naar mensen mmsen die ook terug mmsen, dat verzacht de pijn

haha
--
Posted: 2004-02-19 10:50:57
Edit :
@meeuw,dat is niet weinig zeg maar..! Daarom dat de gateway van orange zo traag is,beetje overbelast?! Prettige vakantie en doe voorzichtig aan in de aprèsski...t-mobile heeft vorig jaar ter introductie tijdelijk gratis mms actie gehad en sinds kort bieden ze ook bundels aan (gecombineert data mms geloof ik)..
--
Posted: 2004-02-19 10:52:58
Edit :
Noem me voortaan maar gewoon Bart, zo heet ik toevallig, hoor. Is een stuk makkelijker. En meeuw, ook vast een prettige vakantie. Hopen dat je wat zon

ziet, want afgelopen tijd was het zulk mooi weer in de bergen.
Ik ga maar eens kijken op de site van T, naar mijn weten bestaat zoiets niet.
--
Posted: 2004-02-19 11:00:54
Edit :
New Topic
Reply