Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
--
Posted: 2004-02-19 13:39:33
Edit :
Kon ik daar maar blijven. Optimaal bereik daar!
--
Posted: 2004-02-19 14:50:31
Edit :
Om nog eventjes terug te komen op dat MMS'en....
Er zijn wel degelijk voordeel MMS'bundels..i.c.m t-Mobile
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoons_en_tarieven/ps1.43.asp
en zie hier de MMS'bundels, MMS vanaf 25 eurocent per bericht..
--
Posted: 2004-02-19 17:56:59
Edit :
Damn das goedkoper dan orange. Tenminste wel een beetje respectable prijzen
--
Posted: 2004-02-19 18:03:13
Edit :
"een beetje respectable prijzen"

maar je vindt het nog te duur....
--
Posted: 2004-02-19 18:07:37
Edit :
25 eurocent is idd niet gek
--
Posted: 2004-02-19 18:09:47
Edit :
Idd zeg. Maar deze aanbiedingen kunnen nooit ouder zijn dan 3 weken. Heb nl. pas een gprs actief afgesloten en meteen naar een mms bundel gevraagd. Maar dit ziet er wel aantrekkelijk uit moet ik zeggen.
--
Posted: 2004-02-19 18:53:55
Edit :
@ htbpilot, jij heb gelijk, is pas net geintroduceert, het betekend dus dat GPRS actief enz niet meer beschikbaar zijn voor nieuwe abbo's (blijft wel voor bestaande abbo die het al hadden afgesloten net zoals jij)
Het is dus een paar dagen geleden dat ik het ergens had gelezen, daarom dat ik er vanmorgen al iets over vermelde, maar om er zeker van te zijn heb ik het artikel nog even opgezocht, let op de datum:
Auteur: MR (---.speed.planet.nl)
Datum: 16-02-2004 18:13
Den Haag, 16 februari 2004
T-Mobile introduceert Voordeelbundels voor datadiensten
Met ingang van 16 februari 2004 introduceert T-Mobile Netherlands Voordeelbundels voor SMS, MMS, t-zones en datacommunicatie. Met deze speciale bundels kunnen klanten voordelig gebruik maken van de T-Mobile diensten die het beste passen bij hun behoefte. De bundels zorgen voor een zorgeloos gebruik van datadiensten, de klant weet vooraf wat de kosten zijn. De introductie van de verschillende voordeelbundels volgt op de successen van de introductie van de voicebundels die T-Mobile als eerste introduceerde en de SMS-bundels die T-Mobile ongeveer een jaar geleden introduceerde. Inmiddels kiest ongeveer 40% van de nieuwe klanten voor een SMS-bundel.
Pim van der Feltz, Marketing Directeur T-Mobile T-Mobile Netherlands: 'In het afgelopen jaar hebben we het gebruik van verschillende vormen van mobiele datacommunicatie sterk zien groeien, zoals het versturen van MMS-foto's, gebruik van t-zones en mobiel werken met een lap top, MDA of de nieuwe Blackberry. De populariteit van de SMS-bundels laat zien dat klanten behoefte hebben aan een prijsplan dat precies aansluit bij hun behoefte. Wie meer dan 14 SMS berichten per maand verstuurt, is al voordeliger uit met een aanvullende SMS-bundel. Dat geldt ook voor mensen die vaak MMS-foto's versturen, mobiel e-mailen of internetten of t-zones diensten gebruiken.'
Er zijn T-Mobile Voordeelbundels voor SMS, MMS, t-zones en datacommunicatie (GPRS Internet). De bundels zijn bestemd voor gebruik in Nederland, zijn twee maanden geldig en verkrijgbaar in combinatie met de voicebundels. Er zijn diverse bundels, waarbij geldt dat hoe meer je verbruikt, hoe voordeliger het is. Zo is het mogelijk om met een T-Mobile SMS 120 bundel te SMS'en voor slechts EUR 0,10 per SMS en een MMS versturen kan nu vanaf EUR 0,25. Meer informatie over de voordeelbundels is te vinden op
www.t-mobile.nl
Ik heb ff T-mobile zelf gebeld en zij meldde mij het volgende aangaande die nieuwe bundels:
Hier zijn alle bundels:
SMS bundels blijven gelijk! Ze heten alleen anders. Het zijn nu SMS voordeelbundels. Wat een verschil!
MMS bundels zijn:
MMS voordeelbundel 10 (met 10 berichten) => 4 Euro
MMS voordeelbundel 20 (met 20 berichten) => 7 Euro
MMS voordeelbundel 40 (met 40 berichten) => 12 Euro
MMS voordeelbundel 80 (met 80 berichten) => 20 Euro
T-zones Wap over GPRS bundels:
WAP voordeelbundel 500 kb => 5 Euro
WAP voordeelbundel 1 MB => 8,50 Euro
WAP voordeelbundel 2 MB => 10 Euro
WAP voordeelbundel 5 MB => 12,50 Euro
Het gaat per 10 kb.
GPRS Internet over GPRS data bundels:
Data 1 1 MB => 6,30 Euro
Data 5 5 MB => 9,66 Euro
Data 15 15 MB => 25,21 Euro
Data 25 25 MB => 33,61 Euro
Het gaat per 100 kb en is 2 maanden geldig na aanschaf.
GPRS actief en intensief kunnen niet meer aangevraagd worden. Als men over stapt naar de bovenstaande GPRS pakketten dan kan men niet meer terug naar GPRS actief of intensief. DUS eerst goed kijken en daarna kijken of je over wilt.
De prijzen die hier staan zijn prijzen van de zakelijke kant van T-mobile en de prijzen zijn excl. BTW. De prijzen voor de particuliere kant zijn natuurlijk hoger en zeker 19% hoger omdat ze dan incl. BTW zijn.
De mazzel,
MR
Beheerder Nieuwemobiel.nl
--
Posted: 2004-02-19 20:29:16
Edit :
Ja, ik heb vanavond GPRS actief beëindigd. Maak er te weinig gebruik van. Heb nu een mms bundel afgesloten.
GPRS actief en intensief zijn nu eigenlijk vervangen door de T-mobile data voordeel bundels.
Er staat/ stond trouwens een fout op de pagina. In de laatste kolom van de tabellen stond vermeld - je betaalt per mms bericht. Klopt natuurlijk niet.
--
Posted: 2004-02-19 23:01:51
Edit :
Ik vind het altijd zo naar woord he als providers het woord voordelig gaan gebruiken. Tis HELEMAAL N I E T voordelig. :'(
--
Posted: 2004-02-19 23:19:28
Edit :
New Topic
Reply