Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
barbecue
--
Posted: 2004-02-20 11:48:36
Edit :
Ik heb gelukkig sinds kort adsl, beter hoor!
--
Posted: 2004-02-20 13:50:00
Edit :
Wel Leuk, zo'n gratis MMS actie bij Vodafone, maar dan moeten ze niet stiekem toch de kosten a 49eurocent per MMS afschrijven, gratis weekend MMS is dit weekend ingegaan, ik dus vanacht al wat verstuurd, nou ik heb het geweten, beltegoed is weg.......grrrrr, en dit is bij iedereen....maar het wordt terug gestort zegt men...jammer, nu laat ik het MMS natuurlijk even links liggen....
--
Posted: 2004-02-21 12:50:15
Edit :
gister avond mijn p800 gesloopt
laten vallen van 1 meter op een houten vloer, ik post binnenkort de foto wel ff
--
Posted: 2004-02-21 16:57:52
Edit :
tsk tsk tsk... heb ook al fijn geMMSd, nou zie het wel op de rekening... wordt ff klagen dus
--
Posted: 2004-02-21 17:06:28
Edit :
@forceabuser,
Die is niet goed op zn pootjes terecht gekomen dan, ik heb veel toestellen van een grotere hoogte zien vallen op beton (in de bouw..) maarja, die hadden dan ook geen p800 maar allemaal zo'n ruwe 'bouwvakkers' telefoon..zelf heb ik een tijdje een Siemens ME45 gehad, en die was ook niet kapot te krijgen...
@Vlammetje,
Met dat 'klagen' ga je het zeker redden, je bent namelijk niet de enigste, maar klantenservice is aan het uitzoeken en zegt dat het geld terug gestort word..maar ik heb zo'n vermoeden dat alleen diegenen die er werk van maken hun geld terug krijgen en diegenen die geen contact met klantenservice opnemen kunnen ''MMS'en" naar hun geld..en nu nog lekker denken dat het gratis is..en volop de meeste onzin aan het versturen zijn....
--
Posted: 2004-02-21 18:12:10
Edit :
ben spontaan een beetje minder blij met voda.
de ekening komt volgende week..... zal 'em 'es ff goed doorspitten

bedankt voor de tip iig
--
Posted: 2004-02-21 18:13:59
Edit :
Het is toch een duur 'gratis' weekend geworden..op zondag werden ze nog keurig afgeschreven...:-( maarja ben dit weekend maar niet wezen stappen..dat scheelt weer een paar euro'tjes ;-)
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2004-02-23 08:56:20
Edit :
heb van schrik gisteren niet meer geMMSt
het is glad vanmorgen

en ik ben gevallen
--
Posted: 2004-02-23 09:05:40
Edit :
T is glad ja,heb vanmorgen al genoeg blikschade gezien...maar dat is natuurlijk niks,vergeleken met wat jou is overkomen..alles nog intact??
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2004-02-23 09:44:15
Edit :
New Topic
Reply