Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
ah... ff me pa inlichten

kan het ff leren
--
Posted: 2004-02-26 22:13:47
Edit :
idd....daar zijn zulke acties voor dus, je er 1!! dag gratis mee kennis laten maken, waardoor je er aan verslaafd raakt, en daarna er lekker geld aan verdienen......Maar ze doen hun best om zo i-mode een beetje te promoten..maar het gaat wel aardig, inmiddels zitten ze toch al aan de 1miljoen i-mode klanten (Nederland,Duitsland en België)
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-02-27 20:05:23
Edit :
nog eventjes dit over gratis MMS bij vodafone, Staat op de vodafone site:
Deel gratis al je weekend ervaringen met MMS
Met één MMS’je vertel je meer dan met 1000 woorden. Vertel ‘t dus met MMS! Van 20 februari tot en met 28 maart kun je ieder weekend gratis MMS’jes versturen bij Vodafone. (De verstuurde MMS-berichten worden achteraf gecrediteerd. Als je prepaid klant bent betekent dit dat de door jouw verstuurde MMS-en in respektievelijk maart (over februari) en april (over maart) in de vorm van Beltegoed retour zult ontvangen. Als je een Postpaid klant bent krijg je de MMS-en een maand later, in april en mei, op jouw factuur gecrediteerd.)
Dus....Kosten worden nu nog gewoon afgeschreven, en komt later dus gewoon retour, maar waarom zo'n werkwijze? misschien om ons een beetje rustig te houden.....
--
Posted: 2004-02-27 22:25:23
Edit :
wel vreemd ja, maar misschien om tegen te gaan dat mensen hun oude simkaart zonder beltegoed opzoeken om gratis te mms??? nu moeten ze dan eerst weer ff 20 euro erop zetten.
--
Posted: 2004-02-27 23:11:36
Edit :
Een vriendin van mij zegt dat ze tot 1 maart gratiz kan mmsen met voda. Ik word nu overspoeld met mmsjes

.
Dus het zal wel. maar die e710 is wel flex. Die heeft ze met nieuw abbo.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-02-28 23:13:46
Edit :
Je kan beter door mms bedolven worden dan door al het sneeuw....;-) maar vandaag is het de gratis i-mode dag,en wat werkt dat nu goed....niet dus,ligt helemaal plat,misschien door de drukte?jammer,vanacht ook al geprobeert(dan liggen de meeste te slapen toch)maar nee hoor,werkte toen ook al niet...gratis mms tot nu toe wel goed werkend...
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2004-02-29 11:11:15
Edit :
das waar

.
Maar wat een probleem he dat communicatie gedoe. Je zou er bijna overspannen van worden als ik zo iedereen hoor af en toe
Maar goed het bellen lukt wel

?
greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-02-29 11:55:07
Edit :
je raakt er idd van overspannen, daarom dat ik op zo'n mooie zondagmorgen als deze lekker eff naar buiten gaat en de tel's lekker thuis laat liggen, maar bellen, ja lukt nog wel naar andere nummers maar de servicenummers, bv 444 geven ook heel vaak bezet aan nu..dus lekker druk zo.....
--
Posted: 2004-02-29 12:07:43
Edit :
Yep ik laat ook steeds vaker mijn phone liggen. Behalve als ik niks te doen heb dan ga ik er mee spelen en heb nog bergen links om met wap te gaan bezoeken
--
Posted: 2004-02-29 12:47:53
Edit :
als je door al die bergen heen gespit ben is dit ook nog wel leuk www.gridbloc.com (via wap dus!) dit is iets tussen SMS en MMS in en het is 'gratis'
--
Posted: 2004-02-29 13:32:41
Edit :
New Topic
Reply