Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Heeft toch ook voordelen om in een hotel te werken..zo ontmoet je nog wel eens 'the rich and famous'...dus nu bt aan.. ? ;-)
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2004-03-02 08:33:49
Edit :
heb
altijd 
aan

voor het geval iemand hier van

jacken afweet

maar nog nooit gebluejacked hoor
Zelf wel, op schiphol

prima tijdverdrijf
--
Posted: 2004-03-02 08:37:30
Edit :
Wat orange betreft heb ik de laatste tijd weinig tot geen problemen (geen bereik ben ik gewend en dit probleem is na de overstap op samsung al verbeterd) dus ik ben op dit moment wel tevreden. Toch ga ik vandaag maar eens mijn ene abo opzeggen
--
Posted: 2004-03-02 12:16:00
Edit :
Die ene abbo icm P800, is dat al weer een jaar geleden dan?? je kan proberen dat nr te behouden door het om te laten zetten naar Orange Ready prepay, of is het zo'n onbekend, onbelangrijk nr...bereik van orange, ach ik klaag ook niet, daarom het ik altijd ook voda bij me...in geval van nood...was het bereik met P800 zo slecht dan?
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-03-02 18:16:09
Edit :
Quote:
On 2004-03-02 08:37:30, Vlammetje wrote:
heb
altijd 
aan

voor het geval iemand hier van

jacken afweet

maar nog nooit gebluejacked hoor
Zelf wel, op schiphol

prima tijdverdrijf
ja op vliegvelden,heel leuk tijdverdrijf (zeker als je net een vlucht heb gemist...

)
Op de vliegvelden ook zeer grote kans op suc6, soms 10 tegelijk, valt wel op dat het voornamelijk Nokia's zijn, wel leuk, hoor je de SMS toon teminste duidelijk als je weer eens een kaartje heb gestuurd
--
Posted: 2004-03-02 19:10:53
Edit :
'k heb nog nooit een vlucht gemist

(afkloppen!)
--
Posted: 2004-03-02 19:40:04
Edit :
@rencomp ja op de 3 maanden opzegtermijn na is dat een jaar geleden van die p800, maar dat abonnement zeg ik dus niet op want die was voor 2 jaar
Mijn andere 2 jarige abonnement is in juni afgelopen en die ga ik dus nu opzeggen zodat ik in juni op dat abonnement van mijn p800 kan overstappen (met de verzamelde belbundels) en dat laatste abo heb ik dan nog een jaar.
Dus dat 'oude' telefoonnummer hoef ik niet te houden want die was niet echt bijzonder, die nieuwe is leuker:-D
--
Posted: 2004-03-02 20:05:28
Edit :
@vlammetje,het eerste vliegtuig kreeg pech,daardoor liepen de vervolg vluchten ook in het water:-( (36+uur cairns(australië)>amsterdam)dan heb je genoeg tijd om met BT te spelen ;-) @bianca, dus jij hecht je niet aan 1nr?,ik gebruik ruim 4jaar hetzelfde nr(+paar losse simmen)..ik wist niet dat nieuwe nummers 'veel leuker' zijn:-D suc6 met opzeggen van abbo..al plannen voor een ander nieuw abbo ;-)
--
Posted: 2004-03-02 20:36:21
Edit :
Nou voorlopig wou ik het dan bij dat ene abo houden die dan nog voor een jaar loopt. En dan hou ik het ook bij 1 abo:-D
Ik wissel graag steeds van nummer om stalkers tegen te gaan en dat andere 'leuke' nummer is wat makkelijker te onthouden vandaar dat die leuker is;-)
--
Posted: 2004-03-02 20:43:04
Edit :
Variatie kan geen kwaad;-) ik ben nooit gestalkt...alleen afentoe een collega die me wakker belt,wanneer hij staat te wachten,en ik nog lekker slaap...:-( je kan toch zeker wel je eigen nr onthouden..wel makkelijk zo,een jaartal en wat overige nullen.las pas dat je bij orange ook al een speciaal eigen gekozen nummer kan kopen...:-l tsja het kost wel wat..
--
Posted: 2004-03-02 21:21:17
Edit :
New Topic
Reply