Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
ja kijk, das nou juist het probleem. Dat begint te vervelen. Dus ga je hangen en liggen maarja dat gaat vervelen. Begin je beetje wat te doen enzo en dat is op zich wel leuk dus ga je jezelf en je vrienden heel de dag bezighouden met dingen dat leuk zijn. Na en dan krijg je kostenplaatje totaal van de maand wat groter is dan de studiefinanciering. Ja u leest het goed STUDIEfinanciering hahaha
anyway ik loop maar te dollen. onder het typen en lachen ben ik keihard bezig aan het programmeren. Maak u maar geen zorgen. maarja zoals een wijsman zei : de boog kan nooit ehm niet altijd gespannen zijn he
grz
p.s. vuurtje, hang die telefoon eenz op. die man moet ook een keer werken
--
Posted: 2004-04-14 14:04:37
Edit :
ik ben gewoon het systeem uitgekickt

dus ja... toch maar weer ff bellen
--
Posted: 2004-04-14 14:05:33
Edit :
Wat is elke keer die reactie van die mr ? of helpt hij je met het systeem te laten crashen ?
--
Posted: 2004-04-14 14:16:48
Edit :
nee dat nog net niet. hij's best aardig hoor!
Maar hij werkt voor de software comp dus hij gaat het niet laten crashen natuurlijk.
Ben nu ook uit het toegangs-portal gekickt. Tijd voor pauze dus want nu gaat het nog VEEL langer duren
--
Posted: 2004-04-14 14:22:19
Edit :
@vlam,pas toch ook speciale cursus gevolgd voor het nieuwe systeem...dus toch nog kinderziekten...zal je wel erg vinden...meeuw,nu begin ik medelijden met je te krijgen...programeren met dit weer...in een krap lokaal,met studiemaat je hersenen pijn doen met C++ terwijl hierbuiten genoeg voorbij fietst maatje C+....
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-04-14 14:44:06
Edit :
hier en dat zegt dan iets over mij. Kan je het nog wel werken noemen ?
--
Posted: 2004-04-14 14:46:57
Edit :
Ik heb idd cursus gevolgd en ik snap nu ook best en beetje hoe het systeem zelf werkt. maar ja, als ik er niet in kan, dan houdt het wel een beetje op
MEEUW ja...... arme jij... programmeren
TUUUUURLIJK werk ik hard... ik werk toch altijd hard!
--
Posted: 2004-04-14 14:50:03
Edit :
ik noem het genietend werken.....
--
Posted: 2004-04-14 14:51:58
Edit :
werk jij buiten rene?
--
Posted: 2004-04-14 14:53:01
Edit :
ja dat klopt vlam,het heeft voor en nadelen...
--
Posted: 2004-04-14 15:02:08
Edit :
New Topic
Reply