>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Kanske är jag dummast i hela världen men kan ni förklara:
1)När jag wappar till wap.mobilehits.se och ska ladda ner nya ringsignaler så står det 'ogiltig sida försök igen eller välj annan länk' när jag försöker ladda ner låten(inte annars-siten funkar), varför? När jag hade gamla T68m mjukvaran gick det som smort.
2) När jag wappar in till esato för att få en ny ringsignal så kan jag ladda ner den å telefonen & den installeras i 'mina ljud', hur kan jag få den att bli ringsignal och varför kan jag inte skicka den vidare med sms??Hur kan jag få ringsignalen att installeras under 'melodi' (som finns under infoga 'objekt' i sms menyn.
3)Om jag går till 'mina ljud' under 'spel och nöjen' och så klickar på en melodi så kan jag inte skicka vidare den som jag laddat ner från esato annat än med B.t. eller IR, men inte sms. Om jag istället tar en 'orginal melodi' som fanns där när jag fått telefonen uppgraderad så kan jag skicka vidare den med sms.
Snälla förklara nån som fattar så jag fattar...
--
Posted: 2002-05-30 18:22:00
Edit :
Är det någon som har koll på om gratis gprs med comviq kontant endast kan användas till att wappa eller om det går att surfa med bärbara datorn också??
Verkar inte helt tydligt på deras hemsida..
en fråga till.. är det fortfarande gratis för de som har abonnemang?
[ This Message was edited by: oskar on 2002-06-01 01:03 ]
--
Posted: 2002-06-01 01:30:00
Edit :
@snottra
1. Something is wrong with the mobilehits ringtones. Not your phone.
2. Esato melodies are made for older Ericsson phones. The T68i can use this sound format as well, but if you want more advanced melodies you will have to find melodies made in Imelody format. How to change the ringtone? Are you too lazy to read the manual
3. Probably because SonyEricsson want to make it impossible to forward melodies that you (could) have paid for. I.e downloaded from WAP. You can only forward ringtones that you have made yourself, or transfered to the phone via cable, Bluetooth or IrDA.
--
Posted: 2002-06-01 04:17:00
Edit :
oskar:
Ja, det är gratis till 31/10 för de som har abonnemang också.
Jag förutsatte att det är gratis att surfa med GPRS också, något
annat skulle vara mycket konstigt. Jag har surfat på den bärbara och jag tror inte de tog betalt för det. Annars får vi väl stämma dem för vilseledande marknadsföring
--
Posted: 2002-06-01 09:08:00
Edit :
fresj:
tackar!
--
Posted: 2002-06-01 10:37:00
Edit :
Går deras GPRS snabbt?
Har Telias o d fungerar bra tycker jag..
--
Posted: 2002-06-01 14:46:00
Edit :
Sorry i cant speak sweedish but are all you guys looking forward to losing to England tomorrow
--
Posted: 2002-06-01 20:19:00
Edit :
Quote:
On 2002-06-01 20:19, barkythedog wrote:
Sorry i cant speak sweedish but are all you guys looking forward to losing to England tomorrow
are you trying to get some belief that England should be able to beat Swedne
just remember one thing... if England for some reason does win it's a swedish person who's responsible for it
--
Posted: 2002-06-01 20:26:00
Edit :
thats the really cool part i do wish you all well you are a good team however not good enough me thinks
--
Posted: 2002-06-01 20:45:00
Edit :
Hur GPRS-surfar ni med datorn via T68? Vilka utrustning samt programvara krävs? Tack på förhand. Och heja Sverige imorgon :-)
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-06-01 20:58:00
Edit :
New Topic
Reply