>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> NorgesMagasinet - Norsk Forum
Bookmark topic
P800! Tenkte at nå som den NOK er så sterk blir det vell en del billigere å kjøpe p800 i utlandet, på web. Har noen erfaring med dette, tenker da spesielt på; garanti og evt. reperasjoner, fri for opperatør sperre, språk på progra. og bruksanvisning, leverings tid ol. Anbefalte web shop? Hva tenker dere?
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-07-08 00:13:00
Edit :
?¿
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-07-08 11:52:00
Edit :
Hjelper ikke å fundere på det når den ikke kommer før nærmere jul..
Snakket med bedriftskontaktpersonen i SonyEricsson forrige uke, han regnet ikke med noen før Q4.. I beste fall!
Han nevnte forresten også at MCA-30 kommer med zoom.. Jeg vet ikke om dette er gammelt nytt, har ikke rukket å holde meg oppdatert på forumet den siste tiden...
--
Posted: 2002-07-08 14:22:00
Edit :
Akuratt!
Hvorfor har alerede nettbutikk(er?) lagt den ut for salg da?
Sjekk:
http://www.semec.de/
--
Posted: 2002-07-08 14:35:00
Edit :
Hei!
Er ny poster her på forumet. Beklager om jeg poster på feil måte, men visste ikke om jeg skulle velge Reply eller New Topic.. Håper dere kan tilgi meg om jeg tok feil
Lurte på en ting. Hva er den nyeste SW-oppdateringen til T68i?? Jeg har R2A014. Har vært innom EMTS i Bergen 4 ganger nå (sist gang var i går), men får beskjed om at jeg har den nyeste SW'en.. Jeg tror ikke dette er tilfelle, mener å ha sett både R2B og R2C nevnt her et sted.
Ellers må jeg takke alle sammen for mange nyttige bidrag og tips osv.
--
Posted: 2002-07-09 20:01:00
Edit :
Nyeste software er R2E006.
--
Posted: 2002-07-10 11:51:00
Edit :
Hei folkens!
Lurer på om noen kan si meg hva som vil være lurt i følgende situasjon:
Har en brukt (strøken) Ericsson T68 på hånden til en bra pris. Saken er bare at selger ikke har kvittering, og sier dessuten at en kamerat kjøpte telefonen ny (ukjent utsalgssted, sansynligvis i Frankrike. Dersom denne kameraten skulle ha kvittering skulle vel garantier også gjelde i Norge?). Å kjøpe telefonen slik saken står anser jeg som risky da garantien vil være ugyldig og dessuten vil ingen autoriserte Ericsson Service Centers oppgradere til T68i uten fremvisning av gyldig kvittering. Så telefonen ligger nå på postkontoret, tør ikke hente den ut før jeg får en kvittering/kjøpsbevis.
Spørsmålet er om det finnes noe som helst mulighet for å ordne dette hvis da ikke selger skulle få tak i kvitteringen. Det virker for meg litt vanskelig. Men nå er det jo slik at det skulle være mulig å spore telefon til utsalgssted, er dette eneste mulighet?
(Spørsmålet er også postet på IT-avisens mobilforum)
--
Posted: 2002-07-13 17:27:00
Edit :
Ok jeg kjøpte en T68 fra Qxl i england. Den var låst til Orange og hadde ikke kvitering! Jeg måtte først reise til Kjøbenhavn for og låse den opp. Men på Emts i Nygata så spurte dem ikke om kvitering når jeg skulle oppgradere til T68I men når den var oppgradert fikk jeg en kvitering av dem i tilfelle det skulle skje noe galt med den etter oppgraderinga!
--
Posted: 2002-07-13 17:45:00
Edit :
Hej alla norrmän ! *s*
Jag har uppgraderat och modifierat min T68m i sverige. Jag har aldrig behövt visa kvitto eller något.
Jag tror inte du behöver oroa dig...
--
Posted: 2002-07-13 17:57:00
Edit :
Ok, nå gikk jeg via el.kjeder med mitt spm om oppgradering, men mulig service-senteret her i byen fikser det direkte da (det kan jeg fort finne ut). MEN hva med garantien da? Om man får en garanti-utskrift fra service-senteret, hvilken gyldighet har denne? Er dette en fullgod garanti, eller kun i forhold til software-feil?
Andre mulige løsninger, f.eks noe slags forsikring?
Er det verdt det til 3000 NOK dersom telefonen forøvrig er strøken? Hva vil billigste nye telefon komme på? Har sett til 4690,- Multicom hadde forøvrig 3990 på sin liste før, men det er endret opp til 4700-4800 nå....
--
Posted: 2002-07-13 19:03:00
Edit :
New Topic
Topic Locked