Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
ik ben blij als ik al bij het strand kan komen, meestal is het een heel geworstel om me auto kortbij (gratis) te kunnen parkeren, en dan nog een plaats op het zand te veroveren

Altijd te druk, is het bij jou op de eilanden ook altijd zo druk?...Nee ik ben al enkele keren omgekeerd, terug naar huis
Jij kan thuis vandaan zo te voet-fiets op het strand komen, dat is nog eens luxe, als ik me huis uitgaat sta ik bij een boerensloot.....
--
Posted: 2004-04-14 20:41:45
Edit :
kon vroeger op de fiets naar het strand maar dat gaat nu niet meer. vind het maar een gedoe hoor, met de auto. en die drukte. Rij dus liever nog ff verder voor een beetje rustiger plekje
--
Posted: 2004-04-14 21:31:56
Edit :
Ik kan goed bij het strand komen. Als ik gewoon naar het strand ga dan ga ik met de fiets maar naar mijn werk en kitesurfen dan pak ik de scooter

in het hoogseizoen nemen sommige mensen ook het sluipweggetje die ik dan neem en dan gaan ze 30 rijden voor mij

gelukkig weet ik daar wel raad mee

Je kan hier wel overal gratis parkeren.
[ This Message was edited by: Bianca on 2004-04-14 20:57 ]
--
Posted: 2004-04-14 21:54:00
Edit :
Mensen, niet om het één of ander maar hebben jullie die zwaar misselijk makende foto's over de zeehonden slachting in de kranten gezien?! Nu geloof ik niet dat je heel de natuur voorrang moet geven, ten koste van ecomische vooruitgang. Maar dit is toch wel een stap te ver om de economie te helpen! Teken daarom even de petitie op deze site, gericht aan de MP van Canada!
http://www.ifaw.org/ifaw/general/default.aspx?oid=17903 Stop Canada's Seal Hunt!
Zoals jullie allemaal al gemeld hebben, het was lekker weer. Morgen en vrijdag waarschijnlijk nog beter!
--
Posted: 2004-04-14 22:43:45
Edit :
Nog mooier weer? Beter! bij de bus was het nog wel koud. Ik lees trouwens nooit kranten
--
Posted: 2004-04-15 06:58:00
Edit :
morge...ja af en toe moet er toch gejaagd worden voor natuurlijk evenwicht,maar puur economisch belang gaat wel beetje te ver...en dat er anno 2004 nog met een knuppel wordt gejaagd....niet echt de netste manier,en nog verboden ook...ps,bianca,ook al lekker vroeg op...nu is het idd nog lekker fris buiten...beloof weer veel goeds vandaag...
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-04-15 07:18:47
Edit :
ja school he? Dan moet ik kwart voor 6 uit bed
--
Posted: 2004-04-15 07:33:00
Edit :
lekker vroeg...zeker om naar school te gaan...:-( ....oh vandaag is het secratesse-dag,jammer dat wij er geen een hebben....
--
Posted: 2004-04-15 07:47:49
Edit :
Morgen
--
Posted: 2004-04-15 08:13:41
Edit :
morge vlam,vandaag wel een stabiel systeem?
--
Posted: 2004-04-15 08:29:16
Edit :
New Topic
Reply