Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
woensdag....goede morgen,nee,ik ben niet op de tv2004beurs geweest,had er nog nooit van gehoord...was er nog nieuws?...een slechte start vanmorgen,was te laat op me werk!..me collega had gisterenavond een bruiloft,nou dan weet je het wel...ik maar wachten en bellen,staat zn tel uit...gelukkig is het al weer woensdag...andre heeft zn best gedaan in space,de koppeling met het iss is geslaagd...
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-04-21 07:43:05
Edit :
Verslapen? Vroeg moet je dan normaal aan het werk? Je bent bijna altijd als eerste hier.
Kan andre na 2 dagen in dat pak te hebben gezeten, eindelijk een douche nemen. (soort van dan)
--
Posted: 2004-04-21 08:14:27
Edit :
als het water tenminste zijn kant uit valt
morgen allemaal. Begin jij om 7 uur rene?
Heb ook nog nooit van de televisiebeurs gehoord... wat is er nieuw?
--
Posted: 2004-04-21 08:18:59
Edit :
ja dat pak van andre ziet er maar knellend uit...gelukkig kan er een portable airco op aangesloten worden?mijn voorkeur is toch het ligbad....ik ben meestal 6.45 op het werk..en 1uur reistijd...dus de wekker gaat 5.15..ik verslaap me zelden...me collega lust graag een biertje,dus daar sta ik nog wel eens op te wachten....
--
Posted: 2004-04-21 08:32:07
Edit :
--
Posted: 2004-04-21 08:44:36
Edit :
Poeh! ik moet er 6.15 uur uit en dat vind ik vroeg genoeg. Petje af!
Ja ze hebben zoŽn koelingsapparaat. Dacht het te zien net voordat ze de raket ingingen.
Heeft iemand die flyer over de Z1010 nog ergens anders gezien dan diegene die hier gepost is? Nog even op de Vodafone site gekeken maar niet gevonden.
--
Posted: 2004-04-21 08:46:05
Edit :
het valt wel mee om vroeg uit bed te komen,ben gelukkig niet de enigste...over de Z1010 icm vodafone nog niets gezien,ook nu nog niets bij vodafone persberichten...
--
Posted: 2004-04-21 09:43:32
Edit :
Ik had een tijdje geleden T-mobile een mail gestuurd met de vraag wanneer zij UMTS introduceren. En of dat dan in combinatie met de

gaat. Ze wisten (of wilden er niks over zeggen) er niks vanaf wanneer ze ermee begonnen. Zal nog wel even wachten zijn dan.
--
Posted: 2004-04-21 09:51:34
Edit :
volgens de licentievoorwaarden moeten de UMTS netwerken in 2007 operationeel zijn....in 2002 zijn t-mobile en orange een samenwerkingsverband aangegaan om gezamelijk het UMTS netwerk te bouwen...ik gok op 2005...nog even geduld dus...
--
Posted: 2004-04-21 10:30:35
Edit :
goedemorgen,
Ik zit me ook weer te vervelen hier op mijn stage

het is af en toe wel druk maarja saai werk. Ik ben maar weer verdergegaan aan mijn stageverslag. Ik heb het eerste verslag al bijna af (en ik heb tot oktober de tijd)
--
Posted: 2004-04-21 11:28:02
Edit :
New Topic
Reply