Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Je hebt 12 Mb aan ruimte om je contacten toe te voegen en te bewerken. Je kan dus ook extra informatie over diegene kwijt in de P800...
--
Posted: 2003-03-24 20:45:00
Edit :
Weet iemand waar ik accessoires voor mijn T65 kan krijgen.
In heel Rotterdam is er niks te vinden behalve het tasje!
Iemand een goede winkel waar dit soort dingen wel te verkrijgen zijn?
Bedankt
--
Posted: 2003-03-26 23:21:00
Edit :
Zeg ik heb effe een vraagje over de T610. Dat 2MB dynamisch geheugen, wordt dat ook gebruikt voor contacten en kalenderfunctie of alleen voor plaatjes etc. Ik heb een mailtje gestuurd naar SE en die zei dat de 2MB voor alles wordt gebruikt.
Op Mobile-review aan de andere kant wordt gezegd dat er 500 nummers kunnen worden ingevoerd en 300 afspraken en 30 taken. Dit alles los van die 2MB. Deze site heeft een T610 in actie gehad dus....
WAT IS WAAR? Kijk ik snap dat die Nokia's het geheugen voor alles gebruiken maar ik gebruik mijn telefoon als agenda dus ik vindt het best belangrijk dat ik er niet op achteruit ga (heb nu T39 en T68i).
Ik wil ook geen 7250 (is wel mooi enzo maar geen bluetooth en een KUT nokia-agenda) of P800 (te duur en iets te groot)
Alvast bedankt voor de input.
--
Posted: 2003-03-26 23:36:00
Edit :
Hoi,
Ik heb een t300 en een T-mobile abbo. Nu wil ik Mophungames (en ook evt. ringtones) downloaden, maar dat werkt niet. Wap werkt prima. T-Mobile helpdesk zegt dat de t300 een download limiet heeft van 4k, maar volgens mij is het 60k (maak nl. ook zelf mophun-games en dat is wat de specs zeggen). Ook e-mail werkt niet. Heeft t-mobile soms iets 'uit' staan?
--
Posted: 2003-03-28 10:09:00
Edit :
Eindelijk iemand met dezelfde problemen
Sorry Maurice, je verhaal is reuze herkenbaar.
Ik heb al contact gehad met T-Mobile klantenservice (directeur Joop Evers) over de email, en citeer de volgende tekst uit hun reactie: U vraagt hoe u uw e-mail moet instellen in het berichten-menu van uw
telefoon. Helaas ondersteunt het T-Mobile netwerk deze optie niet.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen
heeft, kunt u die stellen via
http://www.t-mobile.nl.
Ik heb inmiddels begrepen dat mensen met een GPRS -actief of -intensief abbonnement WEL kunnen emailen en downloaden via WAP....
Ik heb een voormalig BEN abbonnement, en bij mij is het vermoeden gerezen dat daar het probleem wel eens zou kunnen liggen??? Of is dat te negatief gedacht?
In ieder geval heeft mijn T300 een limiet van 65 KB voor downloaden, maar sinds 25 feb '03 (TMo-day) kan ik nog geen ringtone van 2 KB downloaden! GRRRRR
In ieder geval ben ik al afgeknapt op TMo en op zoek naar een abbo bij een andere provider dat meer bij m'n wensen past.
Groeten, Marga
[ This Message was edited by: Vlammetje on 2003-03-29 18:49 ]
--
Posted: 2003-03-29 19:48:00
Edit :
Tmobile is flink aan het kutten. Zijn er nog meer T68i gebruikers die niet kunnen bellen? ik al een maand niet! als het begin mei nog niet aan de praat is zeg ik mijn abbo op!
Ook loopt me telefoon vast en ze willen hem niet in reparatie nemen... grrr eikels
Iemand met dezelfde problemen? niet kunnen bellen of gebeld worden?
--
Posted: 2003-04-03 19:44:00
Edit :
@Extince
hier hetzelfde probleem geen ontvangst, geen toegang, alleen noodoproepen.
t-mobile zij dat het door een comunicatiefout tussen de t68i en het t-mobile netwerk ligt.
ze hebben me aangeraden om een ander toestel te gebruiken of een andere simkaart, dat gaat toch nergens over als je als t-mobile zegt "ja sorry, ga maar naar kpn o.i.d."
zit er nu aan te denken om abo-geld terug te vragen of een p800 te eisen of mijn abo op te zeggen alhoewel ik nog wel 1.5 jaar vast zit aan t-mobile
volgens t-mobile had trouwens ook dutchtone hier problemen mee.
--
Posted: 2003-04-04 14:33:00
Edit :
En sinds afgelopen maandag heb ik toegang tot GEEN ENKELE WAPSITE behalve t-zones!!!!!
En tot nu toe geen enkele vorm van verklaring van Tmobile, behalve...inderdaad: een andere SIM kaart.
Abbo llopt nog tot januari, maar dat advies ga ik wel ter harte nemen.
T Mobile
--
Posted: 2003-04-05 13:02:00
Edit :
@forceabuser
Sja best wel rot dit zo. Als het halverwege april ( dan 2 maanden niet bereikbaar ) nog niet opgelost is ga ik het echt opzeggen, ook al heb ik het verlengd met 2 jaar ( nog 1,5 jaar ) . Of ze moeten met een andere foon of een redelijke oplossing komen. Vodafone heeft een leuke aanbieding (
http://www.gsmweb.nl ) 90 minz voor 3 euro per maand....
Ik geef ze nog even de tijd, ik ga wel sonyercisson es bellen om te vragen of ze me foon / software kunnen updaten en waar ik dat kan doen. ik woon in leerdam, onder utrecht 26 km, dus dat lijkt me het makkelijkste.... hij loopt ook steeds vast enzo....
laat ffe weten wat jij gaat doen tegen t-mobile, wel zo makkelijk voor mij
zal het ook andersom doen...
greetz
[ This Message was edited by: Extince on 2003-04-05 16:58 ]
--
Posted: 2003-04-05 17:55:00
Edit :
@extince
Je kan op de SE site ook opzoeken waar het dichtsbijzijnde service point van SE is. Ga naar de Nederlandse SE site, kies support en vervolgens dealer locator. Vul alle gegevens in en voila......
--
Posted: 2003-04-05 19:15:00
Edit :
New Topic
Reply