>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> from Greece ?
Bookmark topic
spiro77
Ego exo to T68 me Voicestream gia na exis anafota prepi kathe minima pou grafis na arxizei me to *not# an thes na grapsis gia paradigma ti kanis prepi na to kanis os eksis *not#TI KANEIS...... kai pai legontas!Se pia perioxi menis stin Nea Yorki?
--
Posted: 2002-03-21 22:32:00
Edit :
nick xp
Sti Nea Yorkh menw stin astoria. Kai esei NY? Den ixera oti iparxoun kialoi edw me t68. Oloi me nextel kai kati paromies padofles kikloforoun edw. To kolpo me to *not# doulevei mia xara sto t68 alla h anafora erxete piso me grapto minima. Opos xereis, h voicestream xreonei gia ta iserxomena minimata kai fovame min erthi enas logariasmos mexri to tavani an to dokimaso. Sto t39 to ekane enas filos mou stin ellada vazontas mesa mia panafon sim karta kai dialegontas yes stin epilogi gia "status request". Elpizw na boro na kanw to idio me to t68.
--
Posted: 2002-03-21 22:55:00
Edit :
Ti egine re paidia? Pws kai epese to topic stin deyteri selida?
Tespa, gia na to "anastisw":
Kana neo me to T68i? Se ena allo topic leei enas oti to agorase. Kai me tin anabathimisi? Opoios exei nea na ta pei!
--
Posted: 2002-03-22 15:49:00
Edit :
thelo apantisi se afto:
pane dio na agorasoun rologia apo ena rologa. Pernei ena roloi o kathenas kai dinei 25 euro. Otan fevgoun o rologas skeftete oti tous xreose polla kai leei sto gio tou na epistrepsei 5 euro apo ta 50 stous dyo. O gios tou pou thelei na mazepsei lefta gia to t68i krata 2 euro gia ton eafto tou kai tous epistrefei 3 euro, apo 1,5 euro ston kathena. diladi to roloi apo 25 euro vgenei telika 23,5 euro ston kathena. An omos prosthesoume 23,5 +23,5 mas kanoun 47 euro kai ta 2 euro pou kratise o mikros 49 euro!! pou pige to 1 euro?????????????
--
Posted: 2002-03-22 15:56:00
Edit :
spiro77
Ante re?Ego meno Whitestone.Eimaste 15' diafora me to makaksi!Na kaninisoume na bgoume!Ego exo to auto to pagio me tin Voicestream pou plirono 29.99$ kai exo 200 minutes whenever kai ta Savatokiriako osa thelo.Akoma auto to pagio periexi 500 minimata Free.Kala ine alla malon tha balo alla 500 free plironontas alla 3$.Ase stelno polla msg stin ellada kamia gfora ta ksepernao kai plirono 5 cents ta extra!To kseris oti i Voicestream den estelne minimata se Panafon-Vodafone kai i Cosmote den estelne se Voicestream?Kai ta 2 problimata pou ta ftiaksane ego tous ta epriza kai ta ftiaksane!Tous eperna tilefono kathe mera!Kai tis 3 eteries mexri pou ta ftiaksane!Teleporiomouna apo ton Augousto mexri ton Oktobri!Akoma emine na ftiaksoume ta BFREE an paratirisis stelnoume minimata se sindromites me pagio Telestet alla den boroume na stiloume se aftous me BFREE...Esi exis kanena allo problima simvatotitas?
--
Posted: 2002-03-22 16:53:00
Edit :
Nick XP
Eixa 600 minutes me unlimited weekends gia $39.99 alla tora to alaksa kai to ekana 3000 whenever minutes gia 60$. Kai emena den mou ftanoun ta 50 minimata kai evala ta 500 gia 3$ extra. To t68 to exo edw kai 1 vdomada kai mou parousiase vlavi. H bataria paei sto miden se 1 1/2 me 2 meres to poli. Piga piso sto magazi kai mou dosan alli mpataria kai pali to idio. Tora perimeno na mou feroun replacement phone (se lunar grey elpizw epidi sixathika to xrisafi xroma
--
Posted: 2002-03-22 18:41:00
Edit :
spiro77
Apo pou to pires to kinito?
Kai emena to diko mou tis idies malakies kani.Kseris an boro na to doso stin antiprosopia anti sto magazi pou to agorasa?
--
Posted: 2002-03-22 23:31:00
Edit :
Nick XP,
Exartate apo to magazi pou to pires. Egw to eixa pari prin 1 vdomada apo ena magazi sto manhattan. Eixa parei xrisafi t68 me r1b kai to epistrepsa simnera kai mou dosane grizio me R2a software!
An exeis tin apodixi boris na to giriseis sto magazi pou to pires an den eixe perasi enas minas. An perase h prothesmia to mono pou borei na kaneis einai na to steileis stin ericsson sti Minnesota (to perneis piso se 3 weeks), h na pas ellada na to ftiaxeis se ena service center ekei.
[ This Message was edited by: spiro77 on 2002-03-23 00:34 ]
--
Posted: 2002-03-23 00:23:00
Edit :
aaahh katarameni xenitia ,kai ego eimouna Aystralia polla hronia alla tora Glitosa paidia (kalo ypoloipo)
--
Posted: 2002-03-23 00:37:00
Edit :
To pira to Manhattann kai ego nomizo prepi na to exo apo tis arxes fevrouariou...Tha do ti tha kano.Malon tha to ftiakso stin ellada.Eki tous ksero olous!
Katarameni ksenitia den les tipota!Kai ego irtha me onira galinia! pou tora ginan efialtes!San ton fantaro metrao tis meres na telioso tis spoudes kai na pao piso!
RODOS RODOS POSO MOU LIPIS!!!!!!!!!!!!!!
--
Posted: 2002-03-23 01:32:00
Edit :
New Topic
Reply