Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
#@!*%! Kom ik net thuis van het etentje (was super btw) ligt er een rekening van orange dus ik maak em open zie ik dat er bij mijn 2e abonnement iets vreemds aan de hand is (bij de eerste ook, die is wel laag maar dat is in mijn voordeel) dus ik toch ff pc opgestart om die online rekeningen ff te checken en wat blijkt. Hebben ze 76 euro van mijn gespaarde tegoed gewoon weggehaald

zomaar!! grrr morgen ga ik meteen bellen!
Casper, bel jij effe voor me

dan kan je voor mij ook nog wat extra tegoed eruitslepen
--
Posted: 2004-04-23 22:29:59
Edit :
als je zo thuiskomt krijg je wel een nare bijsmaak in de mond.....Orange kenmerkt zich toch juist door het 'wat van jou is, blijft van jou' principe..Dit win je dus zeker als je het aankaart

maar zomaar even 76euro wegtoveren

bah....Maar er klopt de laatste tijd iets niet met de calculator van Orange..Heb je al eens naar rekeninginfo geluisterd (1244)? Hier klopt niks meer van, het wordt alleen nog maar op ronde bedragen afgerond, de ene dag 4euro eraf, de andere weer 2 terug, loopt meer dan 48uur achter.... en nogmaals, er wordt teveel afgehaald!!ik bel al weken niet (bijna niets meer) en wat ik bel noteer ik op kladblok (de tijden) Ik had ook al heel wat opgespaard aan bundels maar het verdwijnt aan de horizon

Misschien zijn ze door Casper juist van slag geraakt bij orange
--
Posted: 2004-04-23 22:56:00
Edit :
nee die rekeninginfo kan ik niet luisteren want ik kom niet door die code heen (heb ik blijkbaar ooit ingesteld ofzo) maar het ging wel om extra bundel maar dan nog, die extra bundels zijn ook van mij!! Toch wel ff 76 euro wat ze daar weghalen, ik vond die rekening al zo vreemd. Terwijl ik de laatste 2 maanden op mijn andere abonnement steeds meer overhoud, terwijl die bijna afloopt.
Dus weet iemand hoe dat zit als mijn abonnement afloopt en ik heb nog tegoed over?? (zo ziet het er met deze vooruitgang wel uit) Ik heb weleens iets gehoord over dat het dan op een prepay kaart gezet wordt, maar dat was niet echt van orange zelf (bel ze morgen toch dan kan ik het eigenlijk meteen vragen)
--
Posted: 2004-04-23 23:00:36
Edit :
Die code is hetzelfde als die van je voicemail (ik heb het vermoede dat jij die niet gebruikt...) of anders 0000 als je nooit iets hebt ingesteld, en anders tsja, dan moet het nog ergens in je hoofd verstopt zitten....over die bundels, klinkt wel alsof ze het verkeerde abonnement gaan afsluiten

ondanks dat volgens contract nog niet mag....Klopt van het behoud van bundels naar overzetting naar Orange prepay, moet je via de klantenservice regelen, daarvoor heb je geen andere sim nodig. Mij hebben ze ook van Smart naar Free30 overgezet, maar dat kan niet direct, maar pas de eerstvolgende maand, hoop dus niet dat je te laat ben...en of ze ook van Free naar Ready (prepaid) overzetten
--
Posted: 2004-04-23 23:12:58
Edit :
oh oke dus dan moet ik een maand van tevoren naar die klantenservice bellen om dat om te laten zetten, dan ben ik nog wel op tijd dat doe ik dan ook morgen. Mijn voicemail luister ik altijd af (als ik dat al doe) via mijn mobiel dus dan heb je geen code nodig. En voor die rekeninginfo denk ik altijd van is mijn abonnement op dan is dat pech (zodra ik dat smsje krijg dat mijn bundel op is) dus die rekeninginfo bel ik nooit maar toen ik het een keer wilde weten (omdat mijn verbruik uit de hand liep) kon ik er niet in, ik zal de volgende keer de standaardcodes eens proberen
--
Posted: 2004-04-23 23:16:39
Edit :
Juist, dus een nieuwe prepay activeren op de bestaande sim met behoud van beltegoed, dit mag geen probleem zijn, je blijft immers bij Orange....suc6 morgen
--
Posted: 2004-04-23 23:35:00
Edit :
Nou orange blijft verbazen zeg!! Had ik vanochtend gebeld, dus die kerel zegt ja dat is wel erg vreemd dat dat geld weg is, dus hij ging het uitzoeken en zou terugbellen. Dit keer belden ze dus wel terug maar ik was zoals altijd onbereikbaar dus hij voicemail ingesproken dat het idd klopt dat die 76 euro weg is omdat ik bundelmigratie uitgevoerd zou hebben

Dus ik ga zometeen weer terugbellen hoe dat nou zit en ik dit asociaal vind. Ik klaag ze zo aan bij die reclamecommissie, lekker reclame maken met wat van jou is blijft van jou, nou ik merk het
--
Posted: 2004-04-24 13:08:40
Edit :
'bundelmigratie'?? Betekent dat dat ze jouw tegoed aan een andere sim gehangen hebben??
nou da's ook lekker zeg
--
Posted: 2004-04-24 13:29:57
Edit :
nee hij bedoelde dat ik mijn free 30 abonnement terug had laten zetten naar free 20, maar het vreemde is dat ik dat al 2 maanden geleden heb gedaan dus het kan niet dat het daar nu opeens door kwam.
Anyway ik heb net teruggebeld. Hij had echt een heel vaag verhaal dat er een begeleidende brief bij mijn rekening had moeten zitten waarin het uitgelegd werd waarom dat geld weg was. Nou bij mijn rekening zat geen brief.
Maar toen later zei hij dat ik dat geld wel weer had, maar dan vraag ik me toch af waarom er een brief bij mijn rekening had moeten zitten

Heel vreemd allemaal maar op de rekening die op internet komt moet alles kloppen dus ik weet het pas zodra die rekening online staat. Ik ben benieuwd....
--
Posted: 2004-04-24 14:22:12
Edit :
Ik ga zo alles lezen want bianc zei dat ze door orange genaait was enzo. Anyway ondekte net wat strange, had zomaar 79.53 euro bij mijn belbundel

dit x niks 4 hoeven doen

grz meeuw
--
Posted: 2004-04-24 14:22:00
Edit :
New Topic
Reply