Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Binnen achter het glas voel je toch ook de zon....
This message was posted from a T610
--
Posted: 2004-04-26 10:03:10
Edit :
nou ik zit niet zo dicht bij het raanm dat ik dat voel nee
maar ik heb wel uitzicht op de zon
--
Posted: 2004-04-26 10:14:31
Edit :
Ik heb gister al gewerkt in de zon, heb er nog spierpijn van

Hier in dit kantoor is geen zon helaas

echt zo'n donker hok hier.
--
Posted: 2004-04-26 10:21:58
Edit :
Nou, hier volop zon. Ramen open en gaan. Helaas hebben ze hier geen WLAN, anders ging ik buiten zitten! Zijn hier eigenlijk nog F1-fans?
--
Posted: 2004-04-26 10:30:58
Edit :
Zo spierpijn?...was het alweer druk aan de kust bianca?...jaa formule1...daar mis ik al jaren geen race van...heb zelfs een tijd kiosk gehad(keuze uit 9 verschillende camera beelden tijdens de race)..ben nu tevreden met sbs6,geen onderbrekingen meer tijdens de race...en over de f1,het blijft spannend,ondanks ferrari het dit jaar technisch weer als beste voor elkaar heeft..de sterke opkomst van BAR,de moeite die Maclaren heeft om punten te scoren...er gebeurt nog genoeg....
--
Posted: 2004-04-26 11:22:52
Edit :
Daar lijkt me nou niks aan, aan die f1
Alle duitsers zaten gister op mijn werk
--
Posted: 2004-04-26 11:28:54
Edit :
Precies, vind ik ook! Dit is een spannend jaar. Kijk nu ongeveer 5 jaar. Button vind ik een goede coureur. Wordt nog een kampioen. Maar wat als Schumacher stopt? Wie zou dan een goede opvolger bij Ferrari zijn?
BTW, vind je dat M Schumacher fout was in de eerste ronde? (botsinkje Montoya / Sch)
--
Posted: 2004-04-26 11:31:29
Edit :
De perfecte opvolger voor M Sch bij ferrari lijkt mij Button,samen met Trulli,kwaliteit in de groei en een goede,ervaren italiaan,die heel graag voor ferrari zal rijden...wiens schuld,voorgaande races gezien,ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet..dus geen schuld,ze doen het gewoon!dit ter vermaak voor ons als kijker ;-) broertje Ralf Sch lijkt dit gedrag trouwens ook heel normaal te vinden...ik volg het ook al ruim 10jaar...
--
Posted: 2004-04-26 11:57:31
Edit :
Ja die twee liggen elkaar gewoon niet. Maar zoals je al zei: erg vermakelijk!
Ik ga eten. Eet smakelijk iedereen!
--
Posted: 2004-04-26 12:00:34
Edit :
Ik nog niet

Het is gigantisch druk vandaag zeg! Heel veel collectieve ontslagen
--
Posted: 2004-04-26 12:07:42
Edit :
New Topic
Reply