>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Z1010 Thread
Bookmark topic
Händer samma för mig med, en guggy rättare sagt, hoppas det kommer en ny firmware snart
--
Posted: 2004-06-16 12:10:27
Edit :
Quote:
mrNoodles wrote:
Men får man betala för det? Eller räknas det som fri surf året ut?
Det ska vara gratis sålänge du har ett 3G-abonnemang, läste att någon ringt å frågat Comviq.
--
Posted: 2004-06-16 15:33:58
Edit :
någon mer som ha problemet att bakgrundsbelysningen slocknar i sin z1010? trodde det berodde på att den inte gillade mitt 2G kort men nu har jag ju fått mitt 3G kort men det funkar inte ändå...
--
Posted: 2004-06-16 16:31:40
Edit :
Nån som hittat några bra spel till z1010an? Eller nån som vet hur mophun spelen till t610an funkar på en z1010. För i övrigt inga problem med telefonen, bara det där med bakgrundsbilden efter wap:-).
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-06-16 20:32:43
Edit :
mophun funker ej, men på
http://www.logoland.nu/games.asp finns en ruggans massa najsa java-spel till den... har inte riktigt lyckas surfa runt på sidan med telen, utan måste skriva in direktadressen till downloadsidan för varje spel... så för castlevania blir det
http://www.logoland.nu/download_game.asp?action=castlevania o för de andra spelen är det bara byta ut "castlevania" nåt annats spel namn... tror du fattar... obs, en del spel verkar ladda lite segt o konstigt, men alla jag provat än så länge har funkat bra!
....kanske borde lägga till att det antagligen handlar om piratspel och att det kanske vore mer lyckat att faktiskt hitta något ställe att köpa spelen på istället o i så fall kan ni ju använda sidan till att se vilka spel som ska funka till z1010an.. men det e ju upp till er....
[ This Message was edited by: Hellmanen on 2004-06-17 11:04 ]
--
Posted: 2004-06-16 22:10:05
Edit :
@jnorberg
Jag antar att du menar belysningen i den inre displayen. Om du inte rör några knappar på en stund så slocknar den av sig själv för att spara ström. Kan det vara det du menar?
Du får beskriva tydligare annars...
--
Posted: 2004-06-16 23:10:32
Edit :
jnorberg - Yep, belysningen tonar ner om du inte trycker på någon tangent på en stund.
Men det går att ställa in belysningen så att den lyser hela tiden utan att slockna, även om du inte använder telefonen, gå till "inställningar/Display/Belysning" och välj sen "på" för att justera detta(passningstiden lär ju minska kraftigt med denna funktion).
--
Posted: 2004-06-16 23:40:11
Edit :
Nån som vet varför mina posts blir så konstiga när jag skriver från Z1010:an??
Tack förresten Hellemannen....det verkar fungera bra med liren!
[ This Message was edited by: Da_WiZ on 2004-06-17 08:54 ]
--
Posted: 2004-06-17 09:53:14
Edit :
Har ni lagt in några spel i era mobiler? Jag har lite problem........vart lägger man spelen? när jag lägger dom i memory stick duon visas dom inte i mobilen.....jag känske har fel typ av java spel....(hittade dom på internet). Har ni försökt?
--
Posted: 2004-06-17 11:33:27
Edit :
Hur gör du för att lägga dem på memorysticken???....alla min hamnar automatiskt på telefonen.
--
Posted: 2004-06-17 11:46:12
Edit :
New Topic
Reply