Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 222223224 ... 407408409>

rencomp Posts: 188

ja ik ben daarom ook graag bereid om een vriendin te helpen een heel lokaal vol met drukke vrouwen die maar onrustig heen en weer lopen (toevallig zijn het wel allemaal lekkere dingen ja.....) en ik zit lekker rustig (beetje verlegen) met een brede glimlach te genieten van alles wat gebeurt (vooral haren laten wassen is lekker . voel me op zo'n moment net zoals Mel Gibson in de film 'what women want' als je veel naar de kapper gaat wordt het wel duur ja, ikzelf laat het meestal aardig lang worden dus hoef dan niet zoveel, nu is het dus lekker kort en lopen er witte strepen over me hoofd moet morgen dus zon hebben om bij te laten kleuren, maar morgen wordt geen mooie dag, geven zelfs onweer op, het onweert hier nu al trouwens ... Ik denk dat Jordan wel voorzichtig is geworden met zijn uitspraken over Jos, de fans van Jos zijn nogal erg fanatiek, dat heeft meneer Jordan ondervonden....

[ This Message was edited by: rencomp on 2004-04-27 21:11 ]
--
Posted: 2004-04-27 22:07:40
Edit : Quote

Bart.w Posts: 69

Ja. big smile. Ken het. Grappige film trouwens 'what woman want' als dat nou toch eens echt kon he!

Ja, 'echte' fans...
--
Posted: 2004-04-27 22:16:56

Dan moet je eerst die dames producten allemaal maar eens persoonlijk uitproberen, dan nog ergens die stroom zien op te wekken (het gaat onweren dus..) en dan maar hopen..Het zal zeker prachtig voor ons mannen zijn... :-p dankzij die film is er voor mij al een tipje van de sluier opgelicht over de denkwijze van de vrouw.. (vind het allemaal maar ingewikkeld..zucht)...Ja fans, alleen de Hollandse fans doen zoiets..zucht This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-04-27 22:26:41

Bart.w Posts: 69

Ik zal hem nog maar eens huren dan, want het wil nog niet echt goed lukken!
Al die ontberingen zijn het me niet waard. Haha

[ This Message was edited by: htbpilot on 2004-04-27 21:38 ]
--
Posted: 2004-04-27 22:37:40

Goede morgen op deze woensdagmorgen..

Zo mooi als het gisteren begon,zo rot begint het nu...heb de regenbuien net even meegemaakt,nu is het dus nat en koud daar sta je dan met je kortgeknipte koppie...

Vandaag nog in het nieuws:3000 werknemers van Shell in nederland,Engeland en de VS,werkzaam op de IT afdelingen,worden ontslagen reden:kostenbesparing...de activiteiten worden verplaatst naar India en Maleisië..

--
Posted: 2004-04-28 07:39:00

Vlammetje Posts: > 500

Tja.... de koninklijke Sheel heeft natuurlijk opeens veel minder dan ze eerst dachten, dus moet er nu heftig beknibbeld worden

Uiteraard op de 'gewone man' en niet op top-functionarissen

Hier is het nog droog maar niet voor veel langer zo te zien
--
Posted: 2004-04-28 08:38:35

Net in het nieuws: helium lek in de Sojoez capsule waarmee Andr? vrijdag moet terugkeren op aarde ... Dus als gewone man moet ik maar ergens in azie gaan wonen om nog mooi werk te hebben...als het me nu word aangeboden zit ik nog deze avond in het vliegtuig
--
Posted: 2004-04-28 10:17:00

ik zou toch nog niet echt direct met andre willen ruilen
--
Posted: 2004-04-28 10:21:29

Zo blijft het wel spannend...Russische apparatuur is niet luxe,maar gelukkig wel degelijk inc lekkage Het begint hier gelukkig weer warmer en droger te worden..zie alweer beetje zon.. _________________ Your lips are red...my eyes are blue...think about all the things we can do...

[ This Message was edited by: rencomp on 2004-04-28 09:43 ]
--
Posted: 2004-04-28 10:39:00

Quote:American components, Russian components... all made in Taiwan!

--
Posted: 2004-04-28 10:43:22
Page <  123 ... 222223224 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home