Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 226227228 ... 407408409>

rencomp Posts: 188

Nee de P800 heb ik niet maar ik gebruik de GPRS verbindingen, wap en internet, voor me PC die ik thuis heb staan, en hiervoor gaat me voorkeur uit naar wap APN (waarom weet je wel ) en deze gebruik ik nu ook meestal (nu ook) Alleen kan ik nu op me PC gebruik maken van Winwap, opzich goed genoeg, kan emailen, de meeste HTML sites lukken ook nog wel (die ik vaak gebruikt) Maar wil ik IE of Opera (pc versie gebruiken) dan lukt het alleen maar via internet APN, en dit tikt aardig aan, nou kan je IE en Opera instellen om een bepaalde Proxy en port te gebruiken, dus kan de poort instellen op 9201, weet alleen nog steeds niet welke proxy te gebruiken..Als dat uiteindelijk lukt kan je dus IE en Opera gebruiken met wap APN, en dit is onbeperkt en ik heb me vaste internetabonnement vorige maand opgezegd dus wil toch iets ter vervanging (ja internet APN maar die tikt vrolijk door
--
Posted: 2004-04-29 20:33:34
Edit : Quote

Bianca Posts: > 500

pff dat is wel ingewikkeld allemaal zeg. ik heb adsl dus ik gebruik mijn mobiel nooit als modem
--
Posted: 2004-04-29 20:39:02

ingewikkeld....Maarja moet uiteindelijk tot kostenbesparing leiden nou ik ben nu alvast tevreden, maarja dan wil je weer meer he, je leest hier op het board ook de verhalen van de gebruikers van O2 in Engeland, precies dezelfde situatie, die kunnen via port 80 ook het www op (niet MSN enzo maar alleen html) ADSL is hier nog steeds niet beschikbaar (via postcodecheck waarschijnlijk vanaf juni-juli), me vaste internetabonnement ging via Scarlet, een inbelverbinding, ik had 50uur per maand, voor vast bedrag. maar dit heb ik maar opgezegd, de tijd tikt immers door, nu met GPRS kan ik eens rustig lezen...goedkoop ook via de wap APN..alleen HTML met de IE en Opera lukt nog niet daarom vroeg jou hulp even, als Orange grootste dataverbruiker
--
Posted: 2004-04-29 21:10:35

nou sinds ik adsl heb is mijn dataverbruik drastisch gedaald ik ga gprs waarschijnlijk zelfs opzeggen want nu met stage gebruik ik het helemaal niet meer. Maar als er zoals bij jou nog geen adsl is dan is gprs een goede vervanger en zeker als het op de wap apn zou kunnen, maar daar weet ik vrij weinig vanaf hoe dat moet
--
Posted: 2004-04-29 21:15:51

wap APN werkt op me PC nu ook wel, maar net niet het echte internet mijn dataverbruik gaat nu ook richting de 100MB per maand bij jou telde het eerst ook flink door, toen poste jij alleen nog maar vanaf de t68i die oude tijd.. Het gaat je wel weer 6Euro per maand extra beltijd opleveren...6Euro/maand is niet duur, maar ook als je het niet gebruikt moet je het betalen, beter opzeggen dus gaat heel makkelijk, toen ik eventjes in het buitenland zat had ik het ook opgezegd, kwam weer terug, en voila, zo weer aangemeld. geen extra kosten, alleen de klantenservice gesprekskosten, dus mocht je weer meer gebruik van GPRS gaan maken, dan is dat zo geregeld
--
Posted: 2004-04-29 21:29:19

Ja ik weet het maar mijn abo loopt af dus dan stopt gprs ook en op die andere activeer ik het niet. Op mijn t68i viel mijn dataverbruik nog mee hoor want toen was ik nog niet echt actief op esato. Pas met mijn p800 werd het echt erg. Orange heeft me trouwens een bevestiging gestuurd dat mijn abo omgezet is naar ready, ze hadden de envelop niet eens dichtgeplakt ik ben echt zo blij als ik van orange af ben!
--
Posted: 2004-04-29 21:32:26

goed nieuws dus, wat die abo kwesties betreft, je abo is dus afgelopen, omgezet naar ready, en...met behoud van het opgespaarde tegoed, zonder die migratie kosten? netjes behalve die niet dichtgeplakte envelope en die andere moet je nog een jaar lang verplicht uitzitten en dan ook weg ermee?
--
Posted: 2004-04-29 21:49:15

Nee dat van dat opgespaarde tegoed is nog steeds niet duidelijk of het is opgelost van niet. Ik ga ervanuit van wel en anders hebben ze een probleem Als ik over een jaar nog steeds heel weinig gprs gebruik dan neem ik zeker geen orange meer. En als ik dan wel weer veel gprs gebruik dan hoop ik dat een andere provider zo'n gprs bundel heeft als orange world.
--
Posted: 2004-04-29 21:56:14

dan hoop ik maar dat ze dat hebben opgelost...Jij schijnt niet zo makkelijk te zijn.... ....Als je niet veel gebruik meer maakt van GPRS is Telfort misschien wel iets voor je, Voordelige abonnementen, gratis voicemail, GPRS 1,50Euro/mb, dus voor af en toe GPRS en voordeliger dan die 6Euro Zelf zou ik zodra me contract is afgelopen overstappen naar Vodafone, heb er nu ook al een prepay van en dit bevalt uitstekend over Orange heb ik ook niet echt te klagen (zeker wat GPRS betreft niet) maar ik vind de tarieven, bij de toch al zwaardere abonnementen aan de hoge kant, nou bel ik gelukkig veel naar huislijnen (half tarief) maar naar mobiel van een andere provider veel te duur, dit geld ook voor smsen, zelfs op me Voda prepay kan dit al vanaf 12,5ct/bericht :-0 en bellen vanuit het buitenland is met Orange gewoon onbetaalbaar zo weer genoeg geklaagd
--
Posted: 2004-04-29 22:23:22

Ik betwijfel of telfort thuis bereik heeft. Orange heeft al minimaal bereik thuis en zeker als ik weer en SE telefoon neem moet ik een goede provider met goedkope sms tarieven. Misschien vodafone maar ik wil wel weer alles uit 1 bundel. Ik ben te veeleisend i know maar voorlopig zit ik nog een jaar aan orange vast
--
Posted: 2004-04-29 22:28:00
Page <  123 ... 226227228 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home