>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> NorgesMagasinet - Norsk Forum
Bookmark topic
Ja...
Har litt lyst til og begjnne i en eller annen mobil-butik.
Helst Altitele.
Er altitele en bra mobil butik?
--
Posted: 2003-05-04 20:37:00
Edit :
jobber telekiosken jeg
--
Posted: 2003-05-04 20:40:00
Edit :
Ja.
Hvor mye får du betalt a?
--
Posted: 2003-05-04 20:43:00
Edit :
lurere f#%n meg på om dette er IRC av og til, folk bruker jo forumet her som en ren chat kanal

.....
Er det noen som har installert IR Remote Control. jeg fikk den til å funke første gangen, men de to siste gangene jeg har installert den så har den fjernet alle linkene til programmene mine på intern minnet! får ikke kommet meg inn i kontroll panelet får å avinstallere d engang. har prøvt å slette programmet fra en ekstern kort leser som jeg har puttet duo'en inn i, men allikevel så er hele telefonen totalt ute å kjører. Anbefaler ingen til å installere dette programmet!
Og så en liten ting til...
Jeg bruker en ekstern minne kort leser av type USB. denne er jo så vanvittig mye raskere ved kopi. men problemet er at når jeg begynner å kopiere filer fra maskinen over til minne kortet så får jeg veldig ofte beskjed om at det er korrupte filer eller mapper på minnebrikken. dette kan skje vist jeg f.eks bare skal kopiere en liten fil over via telefonen senere. men i det jeg overfører filer fra maskin til telefon via USB kort leseren, så virker alt til å fungere helt utmerket!
Noen andre som har tilsvarende problem med ekstern kortleser og som gir korrupte filer og folder, og hva som evt. kan gjøres.
--
Posted: 2003-05-04 20:44:00
Edit :
kommer helt ann på det.... har 90 kr timen... og jobber ca 140 timer i mnd.. pluss at jeg har en snitt på ca 5000 kr i provisjon vær mnd...
--
Posted: 2003-05-04 20:44:00
Edit :
æææ, har du noe i mot at vi sån nesten bruker dette forumet som
en chat'e forum?
Men du kan jo være med på og chat.e som du kalte dette.
--
Posted: 2003-05-04 20:47:00
Edit :
nopoint... blir jo nesten nødt og chatte på denne måten siden der ikke finnes en chatt her da... og irc er teit... kan det ikke heller og vil ikke lære meg det heller
--
Posted: 2003-05-04 20:50:00
Edit :
jeg tjener 110 kr timen! og jeg må løfte ting og sån!
--
Posted: 2003-05-04 20:52:00
Edit :
Hvet ikke helt hva irc er en gang jeg.
--
Posted: 2003-05-04 20:52:00
Edit :
jeg må bare selge... men jeg har høy fortjeneste på provisjoner... så jeg kommer vel som regel på rundt en 15000 kr i mnd...
--
Posted: 2003-05-04 20:54:00
Edit :
New Topic
Topic Locked