Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Bereik is de rede waarom ik zo hoog staat met Vodafone, het is de enigste die hierzo bij mij thuis in huis een perfect signaal heeft, Orange is net zozo, t-mobile ziet de tel hier niet, telfort te minimaal en KPN ook zozo...Ik heb gelukkig nog de huislijn om normaal verstaanbaar te kunnen bellen

....Veeleisend ja, wil je weer perse een abo? en alles uit 1 bundel, dan kom je bij Hi uit, maar dat is een van de duurste bundels

goedkoop smsen, dan Vodafone prepaid iets? ook alles vanuit het beltegoed, Vodafone abo zijn goed, maar komt alles wat je doet extra bovenop (kan wel goede GPRS bundels nemen) T-mobile, bereik? is algemeen wel goed, ook goede tarieven, maar wel adders onder gras, bundels vervallen, extra kosten er weer bij, maar wel weer leuke SMS-MMS bundels

al met al best weer ingewikkeld dus..Maar bereik telt bij mij het zwaarst.......
--
Posted: 2004-04-29 22:43:17
Edit :
Aan slecht bereik ben ik inmiddels gewend maar over prepaid denk ik na. Ligt eraan hoeveel ik tegen die tijd verbel en hoe hoog mijn inkomen dan is. De ene maand verbel ik 150 euro en de andere 50 dus dat verschilt nogal. Het nadeel van prepaid vind ik dat ik steeds naar de winkel moet. Ik ben jaren geleden met abo begonnen omdat ik 4 a 5 belkaarten per maand gebruikte
--
Posted: 2004-04-29 22:49:00
Edit :
Naar de winkel gaan is juist goed, wordt je bewust van je belgedrag

Maar prepay kan ook al gemakkelijk via telebankieren opgewaardeert worden, en dit is zo makkelijk dat het nog veel gevaarlijker wordt

ik gebruik tegenwoordig maandelijks niks meer dan 30Euro voor abo en prepay al 2maanden niet meer opgewaardeerd

vorig jaar was een rekening van 350Euro nog geen uitzondering.....

nu hou ik van die 30 steeds 20Euro over die meegenomen worden

ik bezuinig net als heel Nederland de laatste tijd een beetje....Zoveel verdien ik niet
--
Posted: 2004-04-29 23:00:11
Edit :
Ja precies. Sinds ik uitgebuit wordt als stagiaire bel ik ook minder, want ik heb minder te besteden. Sinds ik weer vrijgezel ben is mijn rekening ook lager geworden

dus op dit moment zou prepay niet zo heel erg zijn. Ik ga slapen voordat die rotbrommers me vannacht wakker maken

slaap lekker
--
Posted: 2004-04-29 23:09:00
Edit :
slaap lekker.................
--
Posted: 2004-04-29 23:15:19
Edit :
Goedemorgen!!! Nog naar feestjes vandaag?
Ik ga naar museumplein / 538

Eens kijken of we nog een

-date kunnen regelen

Fijne dag
--
Posted: 2004-04-30 06:13:31
Edit :
Morge...suc6 met de 'bt'date...ik blijf vandaag 'lokaal'....
Iedereen vandaag een prettige dag verder

André is trouwens veilig terug gekeerd op aarde...
[ This Message was edited by: rencomp on 2004-04-30 09:19 ]
--
Posted: 2004-04-30 10:01:07
Edit :
Na een, behoorlijke warme, en zonovergoten dag, waarvan ik ook eens heb kunnen genieten

begint het nu toch behoorlijk te onweeren

jammer, anders vanavond nog lekker buiten gebleven, op het terras natuurlijk

zag net in het nieuws dat het in Limburg vanmiddag al noodweer was, met hele grote hagelstenen
--
Posted: 2004-04-30 20:25:40
Edit :
Ja ik had het gehoord. Ik ben niet echt fit vandaag
--
Posted: 2004-04-30 20:29:02
Edit :
Minder.....

toch niet ziek?
--
Posted: 2004-04-30 20:42:00
Edit :