Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
@ Vosje, de Zweedse release datum is 12 mei (15 mei voor internet stores), voor NL is nog geen datum bekend gemaakt maar men zegt 'mei'. Nog even geduld dus
--
Posted: 2003-05-03 12:58:00
Edit :
hi,
Ben hier nieuw en zeker in dit wereldje. Heb sins 2 dagen een sony ericsson t68I gekocht. Very nice allemaal.
Ik heb orange want dan kan ik onbeperkt gprsen
(en daar zullen ze spijt van krijgen
)
anyway ik wou graag een forum hebben zodat ik net als hier via wap kan posten enzo.
En is het wel wap? want ik heb orange share en dat is geen i-mode maar wap is weer wat anders?
Je ziet ik snap er nog helemaal niks van. Kunnen jullie daar verandering in brengen
?
ow btw, ik kan van deze site geen thema's donwloaden op mijn mobiel. Jullie wel? en waarom zou ik dat dan nog niet kunnen?
very tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-04 19:21:00
Edit :
@meuw
hieronder een paar op/aan merkingen
Ik heb orange want dan kan ik onbeperkt gprsen (en daar zullen ze spijt van krijgen)
- het onbeperkt gprs-en gaat alleen op binnen de zones (o.i.d.) van orange
anyway ik wou graag een forum hebben zodat ik net als hier via wap kan posten enzo.
- waarom zou je een ander forum willen als deze al voldoet?
En is het wel wap? want ik heb orange share en dat is geen i-mode maar wap is weer wat anders?
- heb ik niet veel verstand van, maar voor i-mode heb je een toestel nodig wat chtml aan kan (bijvoorbeeld de p800 of een NEC n22i). alleen kan je met wap meestal evenveel als met i-mode dus dat maakt ook niet uit...
--
Posted: 2003-05-05 00:59:00
Edit :
Ik weet niet hoe het nou zit bij Orange met de GPRS kosten, de eerste paar weken dat ik mijn P800 had kon ik gewoon alle sites bekijken via de WAP APN, dus ook 'echte' websites. Dat zal wel niet helemaal de bedoeling geweest zijn, (dus) nu werkt geen enkele site meer met die APN (ook WAP-sites niet). Ik krijg alleen maar timeouts terug, behalve bij de Orange WAP-site... Met de WEB-APN (dus niet gratis) doen alle sites het...
Maar goed, ook al is er blijkbaar geen gratis WAP meer, de tariefstructuur bij Orange blijft verreweg de beste, ik kan tenminste gewoon mijn hele belbundel gebruiken voor GPRS als ik dat wil.
Alleen wel kansloos dat ze nog steeds geen MMS en GPRS in het buitenland hebben...
Owja i-mode is imho maar een zielig (lees: typisch KPN :r ) aftreksel van WAP, ik zou zo nix kunnen verzinnen wat i-mode wel heeft en WAP niet iig...
--
Posted: 2003-05-05 02:05:00
Edit :
Quote:
On 2003-05-03 12:58, Vlammetje wrote:
@ Vosje, de Zweedse release datum is 12 mei (15 mei voor internet stores), voor NL is nog geen datum bekend gemaakt maar men zegt 'mei'. Nog even geduld dus
Realy so the T610 is gonna be relized the 12 of may in the Nederland!!? Cool!!! The norwegian national day is the 17 of may!
--
Posted: 2003-05-05 02:17:00
Edit :
@ Bjerky: you are encouragable
Meeuw, welkom bij Esato. Ik weet niet of ik het helemaal goed begrepen heb, maar bedoel je nu dat je zelf een WAP-forum wilt starten cq. bouwen of dat je via WAP op een forum wilt kunnen posten. Dat kan hier. I-mode heb je nergens voor nodig, lijkt me
--
Posted: 2003-05-05 10:19:00
Edit :
Hi,
Natuurlijk is dit een geweldig forum. Maar jullie willen toch niet het slapgelul van al mijn vriendinnen lezen
?
Een forumpie wil ik gewoon voor de gein dus voor vrienden onder elkaar.
Verder is mij verteld dat gprsen 6 ¼ per maadn kost. En niet verteld dat er verschil is tussen de orange sites en die van andere.
Is dat wel zo dan heb ik een probleem want ik heb er 7,2 mb erdoorheen gejast in 2 dagen. Ik ben student ff btw :S.
Maar als het werkelijk zo is dat alleen de orange site onbeperkt is dan zou er ergens toch staan hoeveel € het per mb kost?
Over dat i-mode ik wou gewoon zeker weten wat ik had, het was me niet echt duidelijk. En dan weet ik wat voor pagina's ik kan gaan bouwen enzo.
Very, very tnx voor al jullie reacties
greetz
MEEUW
[edit]
Had nog ff gebeld naar de helpdesk.
Het share is gratiz. Het e-mailen via pop is max 2 mb aan gprs data.
Dus op deze site surfen is gratiz(ehm 6 € dan
)
[/edit]
[edit part2
]
En waarom kan ik niet via wap thema's downloaden?
is maar 6kb ofzo.
Hoe krijg ik anders die dingen naar mijn toestel zonder datakabel?
tnx
[/edit part 2]
[ This Message was edited by: MEEUW on 2003-05-05 12:26 ]
--
Posted: 2003-05-05 11:53:00
Edit :
Hmmm, dat zou hij wel moeten doen (downloaden) volgens mij?. Je zou anders IR kunnen proberen?
--
Posted: 2003-05-05 13:31:00
Edit :
hi, ehm het thema halen van de site staat dat er max x aantal bytes kan downloaden door je provider(thema is 21kb). Waarom is dat??
kan dit niet omzeilt worden?
Ik wil die pixarbirds
. maar kan niet downloaden :'(
tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-05 14:30:00
Edit :
@meeuw
Vreemd dat je dat bestand niet kunt neerhalen, ik heb namelijk ook dutchtone extended (of orange share zoals het nu heet) en ik kan vrolijk vrijwel alle bestandgroottes binnenhalen (tot 70 kb java games op de 6610 en vrijwel alle thema's die ik via gprs heb gedownload op de t68i, de rest zet ik er gewoon via ir op).
Heb je al naar de helpdesk gebeld en je probleem voorgelegd? Misschien dat die lui daar wat licht op de zaak kunnen werpen omtrent de downloadlimiet (qua bestandsgrootte dan).
In het extreemste geval kan het natuurlijk ook aan je firmware versie liggen en kun je die kosteloos (mits je telefoon nog onder de garantie valt) laten updaten bij het dichtsbijzijnde SE servicepunt.
--
Posted: 2003-05-06 04:04:00
Edit :
New Topic
Reply