Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 230231232 ... 407408409>

Bianca Posts: > 500

Wil die hond wel naar buiten met dit weer??
--
Posted: 2004-04-30 23:18:43
Edit : Quote

rencomp Posts: 188

wilde niet, maar toch weer wel had wel hoge nood...2tellen buiten geweest, daarna vlug eff douchen, ook 2 tellen, want het water kon niet weglopen heeft hier erg veel geregend..Dus dan weet je het wel, alles blank, en riool vol
--
Posted: 2004-04-30 23:34:00

ja dat ken ik. het onweert hier nog steeds en ik hou daar al niet zo van. gelukkig kan ik morgen uitslapen
--
Posted: 2004-04-30 23:36:59

Ik kan morgen niet uitslapen daarom ga ik nu maar ps: alweer meer dan 2300 berichten hier...gaat lekker gefeliciteerd met je +500 status en slaap lekker
--
Posted: 2004-04-30 23:46:00

Thanks maar straks zal mijn postcount weer minderen, maarja maakt niet uit. De nl draad tikt nu idd lekker door met de posts.

Slaap lekker, ik ga zo ook maar
--
Posted: 2004-04-30 23:47:34

Vlammetje Posts: > 500

morgen

iedereen koninginnedag weer overleefd?

Bah wat stinkt de stad vandaag zeg..... toch maar ff wachten tot de schoonkaamcrew klaar is volgend jaar
--
Posted: 2004-05-01 15:00:08

Morge Volgens mij heeft iedereen het overleefd Het weer heeft in het zuiden van het land de avond een beetje in het water laten lopen maar daar speelde de horeca goed op in ja die stad verdient wel een schoonmaakbeurt, dit jaar is het weer lekker druk geweest...
--
Posted: 2004-05-01 18:38:34

het volgende stond in de telegraaf:

za 1 mei 2004
Telfort vereenvoudigt tarieven in buitenland door Alfred Monterie AMSTERDAM - Telfort vereenvoudigt per 1 juni de tarieven in het buitenland door de introductie van vier tariefzones. Voor bellen en gebeld worden gelden gelijke prijzen. In West-Europa kunnen haar klanten voordeliger bellen via een aantal geselecteerde netwerken. Telfort schaft het starttarief in het buitenland af. Grote prijsverschillen tussen de diverse mobiele netwerken behoren tot het verleden.

Bellen in het buitenland wordt overzichtelijker qua tarieven.
Tarief-expert Ben Woldring juicht de vereenvoudiging toe. "Maar de internationale tarieven liggen nog steeds absurd hoog, bij alle mobiele aanbieders trouwens. Buitenland bellen is nog steeds hun melkkoe." Telfort probeert zich overigens te onderscheiden als prijsvechter. De nieuwe tariefstructuur, met gelijke tarieven voor bellen en gebeld worden, biedt klanten meer greep op de kosten. Uit onderzoek blijkt dat mensen liever zelf bellen dan dat ze worden gebeld.
Voicemail
Als de 'voordeelnetwerken' worden gebruikt, wordt zelf bellen goedkoper. De kosten voor gebeld gaan iets omhoog. Het afluisteren van voicemail wordt op het voordeelnetwerk eveneens goedkoper. Voicemail wordt daardoor een interessant alternatief voor gebeld worden in het buitenland. Klanten kunnen de meer voordelige netwerken handmatig op hun gsm instellen. Bellen in West-Europa via zo'n netwerk kost een abonnee 0,80 per minuut. Via een alternatief netwerk is men 1,15 kwijt. Voor Noord-Amerika geldt een tarief van 1,75 per minuut.
Prepaid-klanten hoeven
niet langer terugbelcodes te gebruiken. Ook zij kunnen vanaf deze zomer in West-Europa rechtstreeks een nummer kiezen.
......

Allemaal wel leuk en aardig, Telfort is kwa tarieven inderdaad flink bezig om zich te onderscheiden

maar vereenvoudiging van de tarieven wil niet zeggen dat het goedkoper wordt was toen met Dutchtone ook zo, toen het nog 'ingewikkeld'was kon je tenminste als je er een beetje aandacht aan schonk toch flink besparen als je in het buitenland zat. (piek-dal, verschillende netwerken, verschillende tarieven voor bellen en gebeld worden, dan die ene, dan die andere provider) was allemaal wel moeilijk maar toch, sinds dat allemaal weg is betaal ik 2a3 keer zoveel

bel dus vanuit het buitenland maar weer met een belkaart vanuit de telefooncel of hotel, of gewoon niet....
--
Posted: 2004-05-01 19:28:00

Wat zijn jullie stil allemaal?
--
Posted: 2004-05-03 09:45:55

Bart.w Posts: 69

Ja, beetje uitgeblust denk ik. Gelukkig tijd zat om op te laden

--
Posted: 2004-05-03 09:52:50