Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Nou het is wel jammer dat het bewolkt is in amsterdam
--
Posted: 2004-05-06 15:02:00
Edit :
ben je in Amsterdam?
--
Posted: 2004-05-06 17:14:48
Edit :
Ja ik heb vandaag een rondje door nederland gemaakt en toen zijn we in amsterdam wat gaan drinken
--
Posted: 2004-05-06 17:53:00
Edit :
Goede morgen op deze regenachtige vrijdag....Rebecca Loos,een van de dames in de Beckham kwestie,krijgt een tv carrière bij SBS6. Vanaf as maandag is ze te zien in het programma Shownieuws..Ze profiteerd behoorlijk van het schandaal...gelukkig krijgt ze maar een proefcontract van 2weken...
This message was posted from a T610
--
Posted: 2004-05-07 10:50:07
Edit :
nouja zeg, ik vind dat mens helemaal niks. Omdat Beckham met haar vreemdgegaan is mag ze nu opeens een tv programma presenteren
[ This Message was edited by: Bianca on 2004-05-07 09:53 ]
--
Posted: 2004-05-07 10:53:03
Edit :
SBS directeur zag haar tv interview en vond dat ze 'iets' had...SBS moet het van de reclames hebben als bron van inkomsten,dus alles voor de kijkcijfers...
This message was posted from a T610
--
Posted: 2004-05-07 11:22:55
Edit :
ja ik ga het niet kijken iig
--
Posted: 2004-05-07 11:24:23
Edit :
Bij Orange gaat het 1 en ander veranderen:
De tarieven van bellen in en naar het buitenland gaan per 7 juni a.s. veranderen. Bellen in het buitenland word goedkoper, sms'en in het buitenland iets duurder. Bellen naar het buitenland wordt, afhankelijk van het land, goedkoper of duurder. Vanaf 15mei a.s. vindt u de nieuwen tarieven per land op
www.orange.nl, bij 'mijn Orange'. Bij vragen over of bezwaren tegen deze tariefwijziging kunt u contact opnemen met de klantenservice (1200 vanaf mobiel)
De kosten van Orange in het buitenland waren (zijn) zeker extreem hoog, gelukkig dat dit (een beetje) wordt aangepast, wel jammer dat sms'en duurder wordt
En het volgende is ook niet echt zo leuk:
10 weekenden gratis bellen, sms'en en mms'en
Orange bestaat 10 jaar. En dat vieren we in de Orange shops. Daarom krijg je nu bij een Orange Free abonnement 10 weekenden cadeau. In deze weekenden kun je naar hartelust bellen, sms'en en mms'en met iedereen die je maar wilt. Zonder kosten, zonder zorgen.
Leuk voor nieuwe abonnees (zeker om nieuwe klanten te werven..) maar als abonnee zijnde betekend dit weer onbereikbare, overbelaste weekenden, GPRS wat niet vooruit te branden is en SMS wat niet, of veel te laat aankomt..
--
Posted: 2004-05-07 18:47:04
Edit :
Dus iedereen kan nu weer zijn abo opzeggen??

(heeft voor mij helaas geen nut meer)
--
Posted: 2004-05-07 19:56:31
Edit :
Ja idd en jij ben weer net te laat

voor mij is dit juist een rede om 'niet' me abo op te zeggen
--
Posted: 2004-05-07 20:21:00
Edit :
New Topic
Reply