Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 242526 ... 407408409>

MEEUW Posts: 134

Hi,
tnx again 4 your replay.
Ehm ja strange, dit soort dingen heb ik altijd. En na het crashen van mijn windows, is jawel je raad het al.... Mijn mo(DE)BIEL gecrasht.
Triest maar waar
ik kan er nog wel om lachen
ehm ik kan niet meer smsen
ik denk dat er software fout in zit hoor. want het share gaat zwaar kloten, bestandsgroten zijn ook maar max tot 1,5 kb te downloaden(staat op de site iets over en je kan tests uitvoeren onder de cat. thema's of screensavers als je wapt)
En verder kan hij vaak een pagina niet laden of verbinding maken met share.
Wat een ramp dingen die mobiel's.......
anyway ik ga maar weer eens voor de 6de keer terug naar de winken.

ow btw Ik heb in 2 dagen 10 mb gprs data.
dus als we deze lijn van de grafiek doortrekken komen we na een wiskundige berekening op 150 mb aan data verkeer via gprs per maand kijken hoe lang het duurd eer dat ik bij orange weg ben

weet iemand hoe ik plaatjes kan verwijderen op een t68i ? (onder display enzo)
very very tnx.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-06 11:31:00
Edit : Quote

Bianca Posts: > 500

Voor de mensen met een t68(i): werkt die site van hotmail by jullie? Ik had ergens op het forum gelezen dat het eindelyk werkte en de site werkt dus idd maar als ik wil inloggen kryg ik een scherm met communicatiefout,ben ik de enige die dat heeft of iedereen? Greetz This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-06 16:34:00

rogiertje Posts: 18

hey heeft er niet nog heel toevallig iemand een mca-20 cam te koop voor een leuk prijsje?? Dat lijkt mij nl wel wat
Enne, weet iemand hoe het mogelijk is om via T68i -> bluetooth -> pc -> ADSL supersnel gratis te wappen?? Op een 3650 schijnt dat ook te kunnen
En dan nog een: nog leuke wap sites?? (behalve esato.com dus )
--
Posted: 2003-05-06 19:24:00

Quote:
On 2003-05-06 16:34, Bianca wrote:
Voor de mensen met een t68(i): werkt die site van hotmail by jullie? Ik had ergens op het forum gelezen dat het eindelyk werkte en de site werkt dus idd maar als ik wil inloggen kryg ik een scherm met communicatiefout,ben ik de enige die dat heeft of iedereen?

Greetz

This message was posted from a T68i

Nee hotmail werkt niet. Zag wel ergens een link waar je je hotmail kan checken.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-06 20:31:00

deliciosomarron Posts: 123

@meeuw

Schrijf bij orange niet gelijk al je problemen toe aan je telefoon, want dat sms probleem heb ik ook al een tijdje. Het versturen ervan duurt of heel erg lang of het versturen lukt niet (ik ben overigens niet de enige met het probleem in mijn kennissen- / vriendenkring).

Die timeouts tijdens het gprs-en heb ik ook vaker dan me lief is, dat wil zeggen als ik sowieso aan dat gprs gedoe toe kom. soms moet ik mijn telefoon aan en uit zetten om me weer opnieuw aan te melden op dat hele gedoe en dan werkt het weer eventjes fatsoenlijk.

Al met al, zelfs onder de nieuwe naam gaan de problemen onverhinderd door daar bij Orange. Maar ja, zolang er mensen bij betrokken zijn zal er altijd wel iets fout blijven gaan vrees ik.
--
Posted: 2003-05-07 05:22:00

Hi,
Ja je hebt inderdaad wel gelijk over dat gprsen maar het smsen lag denk ik echt aan de mobiel. Heb nu alles gereset en het smsen lukt weer. Alle instellingen had ik met de helpdesk nagekeken. Het sms fout kreeg ik meteen en als ik andere sim(t-mobiel sim) in mijn telefoon deed dan gaf hij zelfde probleem.
Verder had ik gisteren avond dat het hele gprs plat lag op mijn telefoon. Na resetten van heel de telefoon en instellingen weer goed doen was het weer gefixt.
Het opnieuw aanmelden is inderdaad een irritant iets. dat ligt zeker aan orange, da ben ik met je eens. Maar ja ach wat wil je? ik heb in 6 dagen iets van 17 mb erdoorheen ge-gprs't dus ze zullen je dan heus wel iets afknijpen
tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-07 11:47:00

Vlammetje Posts: > 500

@ rogier, Ik heb een MCA-25 als je wilt.
--
Posted: 2003-05-07 22:51:00

Kan iemand nog meer van orange niet meer dan 15kb downloaden? (thema's bv)
En Heeft iemand toevallig een routeplanner gevonden op wap?
very very tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-08 01:23:00

Bianca Posts: > 500

Ik heb orange share en ik kan gewoon de thema's enzo downloaden tot ongeveer 30kb This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-08 14:53:00

rogiertje Posts: 18

@vlammetje: kicke met die cam kan je ook zoomen enzo toch? Werkt dat nu wel of niet op de t68i?? En hoe veel wil je er voor hebben??

@bianca: waar download jij die themes?? Bij mij wil het maar niet lukken met orange share op mn t68i..

En nog een ander ding: waar kan ik mijn hotmail openen op wap?? Ik vind nergens wat werkends..
--
Posted: 2003-05-08 16:36:00
Page <  123 ... 242526 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home