Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Ja het loopt storm hier. Ik ben half 4 gewoon weggegaan van stage. Ik had vrij gevraagd vandaag maar ik moest komen. Maar half 4 heb ik gewoon vrijgenomen
--
Posted: 2004-05-14 15:55:00
Edit :
zow, eindelijk weer eens even tijd

erg druk geweest deze week

Maar nu gelukkig weekend, het wordt lekker mooi weer, heerlijk

Ik zat nu weer eens wat te lezen op Tweakers (was al een tijd geleden) en zag dat de tariefwijziging die orange gaat invoeren vanaf 7juni, velen bezig houd, dwz, vele proberen op deze manier onder hun lopend contract uit te komen...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/909868 wat een gedoe, ik ben juist blij met tariefverlaging, en SMS'en vanuit het buitenland doe ik toch nooit...(daar zijn de internet cafe's voor).....Prettig weekend iedereen

[ This Message was edited by: rencomp on 2004-05-14 23:30 ]
--
Posted: 2004-05-14 21:40:00
Edit :
Rencomp je begrijpt het niet helemaal he

.
Nu ben ik ook een echte hollander dus ik zag gelijk een lichtje branden.
Stel dat je contract kon verbreken, was ik meteen naar de winkel gescheurd en eerst even 3 contracten afgesloten met free mobile. Vervolgens netjes 3 brieven gestuurd dat het contract verbreek wegens tarief wijziging enzo. En vervolgens naar marktplaats of de dichtstbijzijnde locale achmet gegaan en die 3 telefoontjes verkocht. En wat is mijn winst ? pakweg 600€

.
Snap je het nu waarom gezeik is

?
Of stel dat ik er 10 contractjes had afgesloten ? mha, een vakantie had ik dan wel verdiend

(toch ?)
anyway nice weer en een vrije dag(dit keer echt volledig)
wat zal ik eens gaan doen ?
greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-05-15 12:02:56
Edit :
Als een speer naar de winkel gaan om die 10contracten te regelen en een vakantie te boeken

Vakanties worden spotgoedkoop nu,door de prijzenoorlog die is ontstaan tussen de diversen reisorganisaties,je hoef nu niet meer lastminute te gaan als je spotgoedkoop weg wil

Ik ben maar een makkelijke Hollander Meeuw,voor mij kost de moeite die ervoor gedaan moet worden teveel
--
Posted: 2004-05-15 14:14:00
Edit :
jaja dus jij wil niet in een uurjte of 2 600€ verdienen ? (uur telefoons kopen, uurtje brief in elkaar zetten, 10 keer uitprinten en opsturen)
kan mij dat verrotten hoe goedkoop die vakanties zijn, als ik nog vriendinnen kan meenemen zou dat helemaal optimaal zijn
Ik ga soon mijn vakantie boeken, iemand al idee waar hij/ zij naar toe gaat ?
grz
--
Posted: 2004-05-15 14:38:09
Edit :
Nee....dat zou ik niet willen...

Ik heb ook nog niet geboekt,ga voorlopig nog niet,dit najaar misschien weer richting australië,indonesië of thailand..Volgend jaar richting VS.
Nu voorlopig nog eff sparen,mij lukt 600 niet in 2uur tijd
--
Posted: 2004-05-15 15:01:00
Edit :
ehm heb niet echt het idee dat je mijn truukje snapt dat van orange of wel ?
Ik ga najaar naar new york en ehm deze vakantie misschien naar spanje (hangt van vriendin af die daar zit)
en nog vakantie das zeker in iedergval.
grz
MEEUW
--
Posted: 2004-05-15 15:04:00
Edit :
Ten eerste kan je niet meer dan 2 of 3 contracten afsluiten, dus zo lucratief is het ook niet en ten 2e je kan je abo met deze tariefswijziging toch helemaal niet opzeggen?
--
Posted: 2004-05-15 15:08:00
Edit :
En wat de vakantie betreft zit ik aan griekenland te denken, maar ik kan nog wel tig keer veranderen van keuze
--
Posted: 2004-05-15 15:11:00
Edit :
ja dat was juist het punt wat jammer was. En ik verzin wel wat op dat ik meerdere contracten kan afsluiten.
maar gaat niet omdat orange in contract heeft staan dat ze tarief mogen wijzigen bij tijds ofzo.
jammer
--
Posted: 2004-05-15 15:24:43
Edit :
New Topic
Reply